Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Bog 50% RABAT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

SEO Bog nr.1 Bedste og billigste SEO bog

SEO Sniper er en SEO bog fra Mirus SEO. Du kan nu købe den til halv pris hvis du forudbestiller den fra vores hjemmeside.

Bogen udkommer 12 Juni 2009 og vi vil gerne belønne de hurtige.

Link til Mirus SEO bog.

Lidt information om bogen :

Der findes mange bøger om SEO, og de fleste af dem er rigtig gode. En ting jeg dog har bemærket efter at have læst rigtig mange af dem, er at de minder mere om leksikoner frem for manualer.

Det som jeg mener er at de giver et rigtig godt overblik over hvad der er hvad, og hvilken betydning det har for dig og din side. Der hvor jeg syntes der mangler noget, er på den praktiske side. Altså ”step by step” e-bog der viser dig hvordan det rent faktisk gøres.

Der er ikke meget fidus i at have en SEO bog der fortæller dig, at din bil ikke giver benzin til motoren, hvis ikke den har en brændstof pumpe. Det hjælper i hvert fald ikke hvis du har brug for en e-bog der fortæller dig hvordan du skifter den.

Med denne SEO bog vil jeg give dig de leksikon oplysninger du skal bruge for at færdes i SEO, samt de nødvendige oplysninger til at lave alt selv.

Denne SEO bog om fra Mirus SEO, gør små og mellemstore virksomheder i stand til selv at kaste sig over projekter, som de ellers skulle outsource. Men har din virksomhed en ansat IT mand, så kan han/hun med denne SEO bog komme godt i gang for jer. Eller du kan selv gå i gang hvis du har bare en lille smule forstand på at bruge en pc.

Denne SEO bog egner sig til folk på begynder niveau op til semi professionelt niveau.

SEO bogen vil desuden kunne bruges som et udmærket redskab til dig der ønsker at uddanne dig inden for branchen.

Denne SEO bog indeholder både forklaring og praksis på SEO området.

Med hensyn til prisen så er den sat til Ca. det samme som prisen på en times privat rådgivning.

Se også vores SEO kursus og SEO support.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har du ikke en light-udgave man kan se før man køber?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hey Christian jeg glæder mig til nye bog, den bliver sikkert super god.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der kommer en måske "noob" edition. Dette er dog ikke planlagt lige pt.

Der vil dog komme et uafhængigt review ved lancering.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:40

Hej Christian,

Er meget interesseret i din bog, men ville også gerne se en light udgave inden et køb. Synes at det lyder super spændende at det bliver mere en "sådan gør du" end en "det skal du gøre" bog. Hvis dette er tilfældet er jeg sikker på den bliver en succe.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak. Og ja det er lige præcis derfor jeg laver den. Og den er tvivl blive mere praktisk en hvad der er der ude nu.

Efter den efterspørgsel der har været, kan jeg godt se en gratis "noob" edition er en god ide, så det er hermed besluttet. Lancering kan forventes om ca 1 uge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)