Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af design!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg søger en bedømmelse på mit kommende design.

Det drejer sig om dette design: http://prozone.dk/prozone/

Prozone.dk er et kommende enkeltmandsfirma, som sælger webløsninger.

Både ris/ros accepteres :)

/Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

En enkelt ting som med det samme springer i mine øjne, er din brug af "spejl" effekt på dine menu tekster. 

Normal ser det rigtig godt ud, men her gør mængden af plads og brugen af farver, at jeg i et sekund blev i tvivl om det var mine øjne der flimrede.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:59

Det ser da meget fint ud! Men er enig i, at spejleffekten her er forvirrende. Og så lige et andet tip - en e-dresse der hedder sejeste@hotmail.com er alt for useriøs (selvom det er meget godt lavet ;-) til et firma. Gem den til eget brug.

chr

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:06

Hej Emil,

Vælg en anden emailadresse - det kunne passende være etellerandet@prozone.dk

Designet skrider i IE6. Kontakt-menupunktet ryger ned i linie 2. Det ser godt nok ud i IE7 (jeg har ikke lige testet med FF og Chrome, men det bør du gøre).

Drop spejleffekten på menuen.

Ellers ser det godt ud, bortset fra at farvevalget er lige hidsigt nok til min smag - men det er ikke sikkert du skal tage det så tungt - jeg er svagt rød/grøn farveblind ;o)

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Hej side opbygningen er rigtig fin og overskuelig.

Jeg syntes dog ikke særlig godt om farvevalget. Den grønne farve sammen med den skarpe orrange i menuen. Der ville jeg finde noget der passer mere sammen.

Som tidligere nævnt syntes jeg du har voldtaget spejl effekten på menu knapperne. Det skal tones meget (MEGET) mere ned, så man kun lige kan ane det. Da det ellers virker ret trælst - faktisk irreterende for øjet at kigge på.

Og så vil jeg også kommentere emailen - dem holder heller ikke helt. Lav en der hedder info@prozone.dk - virker meget mere proffesionelt. sejeste @ hotmail virker lidt for teenage agtigt - og en smule useriøs.

Jeg syntes lige ledes at du skal lave hele baggrunden uden for siden hvis - lige som der hvor du skriver "indhold" på de forskellige sider. Og så blot skære siden af med en sort tynd ramme eller lignende.

Med lidt fin justeringer - kan du få en rigtig fin side ud af det der :)!
Held og lykke med det!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:51

Tak for den dejlige feedback, jeg vil prøve at ændre spejl-effekten til en lidt mindre :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:51

Email adressen vil jeg så også vælge at ændre :D

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Jeg ville nedtone den orange, så den bliver i stil med farven på ordet 'webdesign' ovenover menu-linien. Derudover ville jeg helt fjerne skyggeeffekten på menupunkterne – den er slet ikke nødvendig.

Derudover kan jeg godt lide både farver og valg af fonte, men jeg kan nu engang godt lide farver generelt – så skiller i jer også ud i forhold til så mange andre Smile

Held og lykke med sitet!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)