Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Franchise koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

jeg har længe gået og ledt efter et nyt franchise koncept, synes efterhånden ikke der er andet end MC D og 7-11 tilbage, har også kigget lidt hos franchise partner, men synes ikke der dukker noget nyt op i Danmark.

Er der nogen er Jer som ved hvor man kan lede efter nye koncepter evt. uden for Danmark, evt. agenturer og findes der nogen messer man kan deltage i, for at få inspiration.

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ikke altid nok at se på hjemmesider. Jeg har 14 udenlandske koncepter som alle er interesseret i at etablerer sig enten i Danmakr eller i norden. Jeg vil da foreslå at du ringer, så vi kan tale om mulighederne. Prøv 2015 4559

Mange hilsner

FranchisePartner

Bo Zoffmann

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes massevis af franchise koncepter uden for landets grænser.

De fleste findes i USA og der er mange hjemmesider i US, hvor de slår sig op og du kan finde en masse information om dem. Herudover er der UK, hvor der også er en lang række muligheder - og endelig er der asiatiske franchises, som også kunne være interessante.

Det er dog nok svært at få hul igennem til de asiatiske, men der er også rigeligt at tage af i US og UK - og brancherne spænder over alt fra dækskifte til slik og rengøring og tusind andre koncepter.

Held og lykke med det - men kontakt først Hoffman og hør hvad han har at tilbyde. De vil jo så gerne ind i DK, så det er oplagt at starte der.

Flemming

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)