Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad Udstråler denne side

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du det at man ikke kan rette sine egne stile, eller læse korektur på sin egen mail.

Jeg har strikket en ny hjemmside sammen til min kæreste med en landingsside til en uddannelse hun sælger

http://www.human-consulting.dk/nlp/nlp-coach-practioner.html

Jeg har forsøgt at gøre hendes side lidt mere salgbare, ved at skære en masse ting væk og forsøgt at gøre det mere tydeligt hvad hun laver og tilbyder. Siden er begyndt at få noget mere interesse, oog holder længere på de besøgende. Den konverterer stadig ikke det helt vilde, så jeg er efterhånden blevet lidt blind på hvad jeg kan gøre.

Hører gerne nogle kommentarer

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:07

Min umiddelbare oplevelse er, at sitet udstråler varm luft. Primært på grund af de elendige klicheer ved de grønne v-tegn. Yderligere giver det et absolut amatør-agtigt indtryk, at der i teksten under er fremhævet hvert 4 ord. Det ligner noget fra Uwes grænsehandel. Prioriter de tre vigtigste/bedste salgsargumenter og fremhæv dem i overskrifter, resten skal bare skrives almindeligt. Som det er nu, drukner alle pointer imellem hinanden. 

chr

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:15

Hej Brian

Er ikke design ekspert, men synes som almindelig bruger at den ser meget overskuelig og pæn ud. Kan ikke se hvorfor den ikke skulle udstråle seriøsitet.

Med venlig hilsen

Kim

Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 07:46

Christian P. Olsen:

Min umiddelbare oplevelse er, at sitet udstråler varm luft. Primært på grund af de elendige klicheer ved de grønne v-tegn. Yderligere giver det et absolut amatør-agtigt indtryk, at der i teksten under er fremhævet hvert 4 ord. Det ligner noget fra Uwes grænsehandel. Prioriter de tre vigtigste/bedste salgsargumenter og fremhæv dem i overskrifter, resten skal bare skrives almindeligt. Som det er nu, drukner alle pointer imellem hinanden. 

chr

Tak for dine input Christian, og jeg kan kun give dig ret. Det er en stil der er meget fjern fra det jeg normalt selv ville bruge og er lidt af et eksperiment. Men jeg ved at det er en teknik andre bruger med stor succes. Hvorfor tror du at Uwe's grænsekiosk bruger den. Hvorfor tror du BT og EB har klicheer på forsiden hver eneste f...ing dag. Fordi det virker... Det er meget muligt at jeg rammer ved siden af her, men det har bestemt været med til at skabe større interesse. Men det er rart et få noget kritik.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:24

Hej Brian

Udtrykket på sitet er positivt, seriøst og venligt.

Det ville være godt at have nogle flere certificeringsmærker på forsiden.

Derudover vil nogle testimonials altid være interessant læsning.

Det er en lidt rodet site, men hvis du placere fotos i højre side og får samlet teksten vil det give mere ro.

Du har en del fremhævet ord i teksten, det er også godt, men udvælg dem med omhu så det ikke bare bliver en "form".

Ellers flot og godt

Ida Dyhr

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 11:34

Hej Ida,

Tak for din meget konstruktive feedback, hvis du kigger på sitet vil du kunne se at flere af dem allerede er implementeret. Og jeg skal nok lige ind og arbejde med teksten igen, så jeg finder de rette ord at fremhæve

mvh Brian

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:42

Hej Brian

Fedt!

Godt med dit testimonial ... keep up the good work!

Sidder selv og nørkler med min site ... www.corpolab.com

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 17:03

Hej igen Ida.

Rigtig lækker og simpel side. Flotte farver...

Lige et lille fif, som jeg tænkte du måske kunne benytte dig af hvis du ikke allerede er klar over det. Når du smider et link til din hjemmeside ind i din signatur på din profil. Linker du til din side hver gang du poster, hvilket tæller i den måde du ranker på på google...

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:25

Hej Brian

Det er dit valg, selvfølgelig. Men i forhold til dit argument, så tænk det lige helt igennem. Det du siger er, at Uwe, EB og BT´s stil virker, og det er vi da helt enige om. Men det er fordi det passer til produktet! Dvs. vælger du den samme stil, siger du til de besøgende, at her er et produkt i lav kvalitet til en billig penge. Og det er vel næppe det man søger, hvis man vil udvikle sig selv med NLP? Jeg ville i hvert fald gå et andet sted hen. Jeg siger ikke, at dit valg er forkert - jeg siger bare, at du skal overveje, hvad du gør. Din kommunikationsstil smitter af på opfattelsen af på opfattelsen af dit produkt. 

God vind

chr

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:38

Udover fremhævelserne, der er lidt for hyppige. Så synes jeg faktisk at sitet er virker seriøst og informativt.

(jeg går ud fra at det er din kæreste der er på billedet øverst).

Det at bruge billedet af virksomhedens ejer gør det meget personligt, hvilket er fint hvis det kun er hende der er virksomheden, er der derimod andre inde over firmaet, er det ofte ikke optimalt.

....Har I overvejet at få taget et bedre billede? det ser umideltbart ud som om der er lidt blitz skær over hendes øjne..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)