Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 56 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu Adblockeren er identificeret, er det så ikke ved at være tid at sende en venlig; men bestemt hilsen til brugeren samt et link til http://www.stop-aidonline.dk/?

Mvh,

Christian

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ReneNP:
Hvis man benytter den nye mulighed, som Jakob har skrevet, så burde det ikke have nogen effekt.

Hej ReneNP

Det glæder mig at høre :-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Christian iMARKETING:

Når nu Adblockeren er identificeret, er det så ikke ved at være tid at sende en venlig; men bestemt hilsen til brugeren samt et link til http://www.stop-aidonline.dk/?

Mvh,

Christian

Jeg bruger det her på mit site:

 

Adgang nægtet!

Kære bruger!

Du har valgt at installere programmet AidOnLine, eller et andet program der fjerner eller ændrer reklamer her på siden.

Reklameindtægterne er sidens overlevelsesgrundlag, og ved at du har fravalgt vores mulighed for reklameindtægter, føler vi os tvunget til at fratage dig muligheden for at benytte siden og dens indhold.

Vi ønsker ikke at tilbyde vores service gratis så længe du har programmet installeret.
Du har ved installation af en adblocker eller aidonline taget et valg, det samme har vi.

Vælger du at afinstallere programmet igen, er du naturligvis velkommen tilbage hertil.

Skulle du undre dig over vores valg, er du velkommen til at læse mere om problemet som vi ser det på: http://stop-aidonline.dk/

Med venlig hilsen
Mit navn

 

Så får stop-aidonline også et link med på vejen da siden er linket her i tråden.

I er velkommen til at bruge det enten som det er eller som skabelon...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Jeg bruger det her på mit site:

[SNIP en god tekst]

Det er et fint skriv Yes
Skulle man få brug for en engelsksproget version, har jeg via Google Oversæt lavet dette:

Access Denied!

Dear user! 

You have chosen to install the program AidOnline or another program to remove or amend advertisements on this site. 

 

Advertising revenue is this page's survival base, and when denying this site the option of advertising revenue, we feel compelled to deny you the opportunity to use the page and its contents. 

We do not want to offer our service for free as long as you have the program installed. 

When installing the AdBlock or the AidOnline program you made a choice, and so have we. 

If you choose to uninstall the program again, you're obviously welcome back here. 

If you are puzzled about our choices, please feel free to read more about the problem as we see it at: http://stop-aidonline.dk/ 

Sincerely,

 

 

---

I er også velkomne til at bruge det, enten som det er eller som skabelon.. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nielco IT:
Det er et fint skriv Yes
Skulle man få brug for en engelsksproget version, har jeg via Google Oversæt lavet dette

Tak Niels

Jeg sidder og smågriner lidt... Big Smile Og tænker hvis de har brug for en engelsk version, så får de nok ikke det store ud af stop-aidonline siden... lol

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Nielco IT:
Det er et fint skriv Yes
Skulle man få brug for en engelsksproget version, har jeg via Google Oversæt lavet dette

Tak Niels

Jeg sidder og smågriner lidt... Big Smile Og tænker hvis de har brug for en engelsk version, så får de nok ikke det store ud af stop-aidonline siden... lol

Det er i orden Poul Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da i øvrigt foreslå, at stop-aidonline overvejer en engelsksproget version af deres site.

Det handler jo ikke længere kun om aidonline men om alle andre lignende nassere..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:
Det er i orden Poul Wink

lol... sorry... tænkte bare Niels udfra dit firma/bruger-navn... Det er da altid noget du har humor... Sov godt når du kommer så langt!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Det gælder om at samle AidOnline merchandise mens det stadig findes. Her er en ny:

http://aoimages.s3.amazonaws.com/blokeret_white_930x180.gif   (findes også i blue)

:-)

Jeg foreslår scriptet laver en cookie, evt. med kort levetid. Så nytter det ikke noget at slå AidOnline fra når man først er fanget.

Her er endnu en ny:

http://aoimages.s3.amazonaws.com/facebook_white_930x180.gif

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen smide et link til en side der vil være umulig at besøge med AO installeret? Jeg er simpelthen nysgerrig for at se om nogen har fået det til at lykkedes at spærre mig?

Password-protection o.l. gældes selvfølgelig ikke.

Amino, Berlingske m.fl. virker selvfølgelig fint med AO installeret.

Side 56 ud af 60 (598 indlæg)