Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 52 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har et af de største danske sites vist installeret Jeres script. Det er bt.dk - de ligger nummer 10 på FDIMs liste (http://fdim.dk/?pageid=84) over de største sites i Danmark. Tillykke med det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jlar:

Så har et af de største danske sites vist installeret Jeres script. Det er bt.dk - de ligger nummer 10 på FDIMs liste (http://fdim.dk/?pageid=84) over de største sites i Danmark. Tillykke med det.

Ja men desværre er det første udgave, som ikke fungerer optimalt. Jeg har været så fræk at sende dem en mail i går aftes om problemet, med henvisning til tråden her.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Mørup Søndergård:
Ja men desværre er det første udgave, som ikke fungerer optimalt. Jeg har været så fræk at sende dem en mail i går aftes om problemet, med henvisning til tråden her.

Godt gået Jacob Yes

Browsede lige tante berlinger i min fint fungerende IE... Håber de retter den til...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ReneNP:

Ja, DET er da humor Big Smile

Rockermetoder?? Crying

De første tanker jeg får, når jeg læser den artikel, er noget med "kaste sten.. glashus" og tyveri.

AidOnline har fuldstændigt undladt at omtale de små iværksættere, hvis eksistensgrundlag de med simpelt tyveri truede med at ødelægge.

såå.. rockermetoder?? 

 

At råbe op og kæmpe imod et åbenlyst tyveri er ikke rockermetoder men nødværge.

"Handlinger foretaget i nødværge er straffri, for så vidt de har været nødvendige for at modstå eller afværge et påbegyndt eller overhængende uretmæssigt angreb og ikke åbenbart går ud over, hvad der under hensyn til angrebets farlighed, angriberens person og det angrebne retsgodes betydning er forsvarlig" 

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte bare lige at lidt statistik kunne være interessant. I har haft fokus på AidOnline, men det virkelige problem for Jer er nok nærmere adblockere generelt. Jeg har derfor fundet lidt statistik frem som måske er interessant.

Der er i skrivende stund 7,25 millioner daglige brugere af AdBlock til Firefox (gang det med måske tre for at få antal brugere af AdBlock Plus - det er jo ikke alle som er på nettet hver dag). Antallet af Firefox-brugere har jeg desværre ikke kunne finde opdaterede tal for, men der var i slutningen af 2007 omkring 125 millioner brugere. Det betyder altså, at måske en 10-20% af Firefox-brugerne anvender AdBlock Plus (derudover er der vist et par andre mindre udbredte extensions som gør noget tilsvarende). Det kan I så bruge til at estimere hvor mange AdBlock Plus-brugere I selv har (Firefox har vel generelt omkring 20% markedsandel i DK - men det varierer meget efter website). Hvis vi ser generelt på Danmark vil der altså være 2-3% som anvender AdBlock Plus (når man ganger de 10-20% sammen med de 20%).

Dertil kommer naturligvis IE-brugere som anvender adblockere. Det ved jeg desværre ikke noget om, men hvis de anvendes i samme udstrækning som til Firefox (hvad de nok ikke gør) vil der naturligvis også være en 10-20% samlet set som bruger adblockere (hvis vi ignorerer de øvrige browsere på markedet). Mon ikke et mere realistisk gæt er at omkring 5% af alle brugere har adblockere aktiveret. Nå, det var bare et usikkert overslag over omfanget af adblockere - håber I kan bruge det I Jeres overvejelser.

I kan forresten ikke nødvendigvis se fra Jeres logfiler hvor mange der anvender adblockere eftersom de i mange tilfælde også blokerer for scripts som Google Analytics (ga.js).

https://addons.mozilla.org/en-US/statistics/addon/1865

http://arstechnica.com/open-source/news/2007/12/mozilla-coo-over-125-million-people-use-firefox.ars

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg skal helt klart oprette stop-aidonline.dk som et aidonline-støtteprojekt...  Cool

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas 2.0:

Jeg skal helt klart oprette stop-aidonline.dk som et aidonline-støtteprojekt...  Cool

Den er jeg med på ! Yes

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 52 ud af 60 (598 indlæg)