Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 51 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Ja, selvfølgelig, og hvis du fulgte linket og undrede dig over siden, havde jeg lige redirectet til den forkerte side... den var beregnet på en jeg redirecter på ip-niveau fordi han/hun klikker vildt uhæmmet på min adsense... skal jo ikke risikere at google smider mig ud... Det er rettet... Og heldigt for os at jeg ikke lige kunne finde en phishing eller malware site at redirecte til... lol

Det er sikkert William Stick out tongue

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

rettet til bare /adframe.js

Jeg må være blevet for træt... overser detaljerne Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Mørup Søndergård:
Det er sikkert William Stick out tongue

Hehe... ja, det kunne man godt tro, men det startede for noget tid siden... og ip'en er fra Ålborg, Willimas ip er her fra sjælland...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gider du slette referencen til siden, vil ikke at den bliver crawlet...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Hehe... ja, det kunne man godt tro, men det startede for noget tid siden... og ip'en er fra Ålborg, Willimas ip er her fra sjælland...

OK :)

Apropos William, så lyder det her som noget de har adopteret fra ham: http://aoimages.s3.amazonaws.com/din_browser_white_930x180.gif

Er det ikke en ny reklame? Synes ikke jeg har set den tidligere.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, er træt og vil gå i seng...

Og selvom jeg ikke havde troet at jeg skulle sige den slags, så tak for censuren Stick out tongue I det her tilfæde er det god censur...

 

Sov godt, du har fortjent det!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

var sendTheMofosTo = "http://stop-aidonline.dk/"; // Rediger efter forgodtbefindende

send the mofos to?

hahahaha nu er jeg rimelig blank når det kommer til kodning men det lyder sku til at være sjovt

-Lars Selvik

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Janno, du skriver: Willimas ip er her fra sjælland... WJ: For en god ordens skyld. Jeg lever og arbejder p.t. på Sri Lanka, og alt hvad der angiveligt kommer fra min hånd i disse dage og har et sjællandsk IP er et falsum. Min server (læs: min søsters server) befinder sig på Sjælland, men som sagt: Eventuelle kommentarer på en blog begået i mit navn med sjællandsk IP er et falsum. Jeg kan altid kontaktes på williamjansen1Angelgmail.com, hvis nogen måtte ønske at efterprøve om det er mig der står bag den ene eller den anden aktivitet.
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WilliamJansen:
@ Janno, du skriver: Willimas ip er her fra sjælland... WJ: For en god ordens skyld. Jeg lever og arbejder p.t. på Sri Lanka, og alt hvad der angiveligt kommer fra min hånd i disse dage og har et sjællandsk IP er et falsum. Min server (læs: min søsters server) befinder sig på Sjælland, men som sagt: Eventuelle kommentarer på en blog begået i mit navn med sjællandsk IP er et falsum. Jeg kan altid kontaktes på williamjansen1Angelgmail.com, hvis nogen måtte ønske at efterprøve om det er mig der står bag den ene eller den anden aktivitet.

Udover at jeg synes at du ikke forstår at føre en fornuftig dialog, har jeg intet udestående med dig.
Hvor din IP kommer fra er egentligt også ligegyldigt, jeg skal ikke bruge den til noget som helst. (det var i øvrigt et gæt fra min side, da du underskriver dig fra Nivå, jeg har ikke undersøgt det.)

Tjekkede lige, og kan ikke se besøgende fra Sri Lanka, eller det der ligner, så hvor din ip udgår fra kan jeg ikke svare dig på skulle du være nysgerrig.

Men tak fordi du står ved hvem du er, det respekterer jeg.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 51 ud af 60 (598 indlæg)