Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte medlemmer i Facebook gruppe til Facebook side

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lidt fortrudt at jeg startede med at oprette en gruppe til mit motionscenters medlemmer i stedet for en fanside.
Mit spørgsmål er derfor om der er nogen af jer der har erfaringer med at overflytte alle ens gruppe medlemmer til en nyoprettet fanside? Der findes vel ikke en eller anden smart funktion der kan håndtere denne flytning??? Frygter lidt at jeg ikke får alle vores gruppemedlemmer med over, hvis jeg laver det nummer og bare beder medlemmerne om at flytte Huh?

Dbh
Jørgen
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:58

Jeg lytter lige med her, jeg er nemlig i præcis samme situation med fincle.

Sidst jeg undersøgte det var det ikke muligt. Der ønskede jeg at konvertere gruppen til en facebook side, men facebook havde fjernet den funktion..

Se mit projekt til bedre vagtplanlægning.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:02

Jørgen Linnet:
Mit spørgsmål er derfor om der er nogen af jer der har erfaringer med at overflytte alle ens gruppe medlemmer til en nyoprettet fanside? Der findes vel ikke en eller anden smart funktion der kan håndtere denne flytning?

Som udgangspunkt er der kun én mulighed for at flytte din gruppemedlemmer over til fansiden:
Anmod dem om at gøre det.

Du kan ikke selv flytte dem, og de skal selv aktivt vælge at blive fans på din fanside.

Der går lidt rygter om, at hvis du er betalende annpncør, så kan du måske få supportafdelingen til at flytte dem, men det er nu ikke noget jeg nogensinde selv har oplevet skulle kunne lade sig gøre.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:17

Hej Jørgen,

Som Michael rigtigt skriver, er den enste mulighed for at flytte dine medlemmer at bede dem om det (grundlæggende er det jo også noget helt andet de pludselig er en del af, når de går fra medlemmer i en gruppe til "fans".) Jeg så lige at andre allerede har forsøgt at skrive og spørge om Facebook kunne være behjælpelig, og svaret var nej.

Du kunne jo overveje at skabe et incitament for dem i form af et beløb til velgørenhed for hver ny fan, rabatordninger for fans eller lignende.

Det kunne være spændende hvis du efter en periode ville skrive hvor mange det lykkedes dig at få med over.

Mvh.
Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:16

Daniel Bæk:

Som Michael rigtigt skriver, er den enste mulighed for at flytte dine medlemmer at bede dem om det (grundlæggende er det jo også noget helt andet de pludselig er en del af, når de går fra medlemmer i en gruppe til "fans".) Jeg så lige at andre allerede har forsøgt at skrive og spørge om Facebook kunne være behjælpelig, og svaret var nej.

Du kunne jo overveje at skabe et incitament for dem i form af et beløb til velgørenhed for hver ny fan, rabatordninger for fans eller lignende.

Det kunne være spændende hvis du efter en periode ville skrive hvor mange det lykkedes dig at få med over.

Kunne heller ikke selv finde frem til en smart løsning på mit problem, så jeres kommentarer bekræfter bare hvad jeg frygtede Smile

Nå, men så er der jo nok ikke andet for, end at komme igang med at flytte mine medlemmer, men er jo også kun 100 medlemmer, hvis jeg går igang nu Tongue Tied

Er der andre der har været igennem denne fase, hører jeg også gerne om erfaring og resultat hermed...

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:34

Jørgen Linnet:
Er der andre der har været igennem denne fase, hører jeg også gerne om erfaring og resultat hermed...

Jeg har ikke selv været igennem denne øvelse, men jeg kender flere, der i en periode har kørt gruppe og fanside sideløbende, indtil de fleste var overført. I forbindelse hermed, lukkede de for nye medlemmer i gruppen, og lagde et link til fansiden. Løbende skrev de en række beskeder om at huske at flytte over til den.

Efter en periode skrev de til de sidste, at nu lukker gruppen inden for x dage, og ja, så lukkede de den til sidst...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:55

Hej Jørgen

I en anden tråd: http://www.amino.dk/forums/t/61055.aspx?PageIndex=2

Blev dette skrevet!

Selektiv:

Hej Helle,

I sin tid oprettede jeg en alm profil for min virksomhed, hvor jeg så fik en masse venner.

Jeg annoncerede dengang på Facebook med en annonce.

Når du annoncerer har du adgang til en helt anden hjælp fra Facebook, da du så er betalende bruger.

Facebook gjorde simpelthen det for mig, at de flyttede alle mine venner fra min profil over på en fanside - dvs. jeg fik ALLE med.

Jeg vil råde dig til at oprette en annonce, så du får adgang til hjælp fra deres salgsafdeling.

Det er IKKE dyrt at oprette en annonce, du kan vel slippe med en 100 lap inden du har fået flyttet medlemmerne af din gruppe over på en fanside.

Jeg har ikke selv prøvet det, men i følge Selektiv kan det altså lade sig gøre.

Jeg har derimod prøvet at gøre det på den måde som andre også har beskrevet det ovenfor. Det virkede fint for mig og det vil det nok også for dig:)

held og lykke!
Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 16:02

jeg har gjort det med at få flyttet folk over via anmodninger.

Ud af de 108 i min gruppe fik jeg 52 med over.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:36

Yeps,

Facebook flyttede alle mine venner over til en fan-side.

Jeg havde på det tidspunkt også brugt mange mange 1.000 kr. på annoncering, men selve det at oprette en annonce og dermed få adgang til support fra salgsafdelingen, koster som sagt ikke den helt store jetjæger...om de så skeler til, hvad man har lagt af penge på reklame når de tilbyder hjælp, kan jeg selvfølgelig ikke vide.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 20:05

Selektiv:

Yeps,

Facebook flyttede alle mine venner over til en fan-side.

Jeg havde på det tidspunkt også brugt mange mange 1.000 kr. på annoncering, men selve det at oprette en annonce og dermed få adgang til support fra salgsafdelingen, koster som sagt ikke den helt store jetjæger...om de så skeler til, hvad man har lagt af penge på reklame når de tilbyder hjælp, kan jeg selvfølgelig ikke vide.

Jeg kører selv adskillige reklamer på Facebook, så hvis det er det der kan være udslagsgivende for at få dem til at yde denne service, så bør jeg nok også kunne få samme hjælp, men mon det forholder sig således? FB er vel så professionelt drevet, at der gælder samme regler for alle, mon ikke?

Skal lige forstå dig ret: De skrev bare en besked til Facebook support og bad om denne service og så gjorde de det? Det må jeg altså prøve. Synes bare ik umiddelbart at jeg kan finde en support-mail e.lign.... Huh?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)