Yeps,
Facebook flyttede alle mine venner over til en fan-side.
Jeg havde på det tidspunkt også brugt mange mange 1.000 kr. på annoncering, men selve det at oprette en annonce og dermed få adgang til support fra salgsafdelingen, koster som sagt ikke den helt store jetjæger...om de så skeler til, hvad man har lagt af penge på reklame når de tilbyder hjælp, kan jeg selvfølgelig ikke vide.
Jeg kører selv adskillige reklamer på Facebook, så hvis det er det der kan være udslagsgivende for at få dem til at yde denne service, så bør jeg nok også kunne få samme hjælp, men mon det forholder sig således? FB er vel så professionelt drevet, at der gælder samme regler for alle, mon ikke?
Skal lige forstå dig ret: De skrev bare en besked til Facebook support og bad om denne service og så gjorde de det? Det må jeg altså prøve. Synes bare ik umiddelbart at jeg kan finde en support-mail e.lign.... 
Hej,
Nej, jeg skrev ikke til support men til deres salgsafdeling.
Tidligere havde man, når man oprettede en annonce på Facebook adgang til, via annonceringsiden, adgang til at benytte en formel, hvor man indtastede ens marketingsbudget, hvorefterman kunne sende et spg.
Denne adgang har man ikke længere dirkete fra Facebook, MEN jeg kan se, at hver gang de godkender en annonce, og sender en mail om godkendelsen, er der i denne mail et link, hvor man får adgang til at skrive til deres salgsafdeling.
Og ja, jeg skrev til dem om problemet, og så gjorde det det.
Jeg har nu modtaget flere spørgsmål til dette indlæg og kan fornemme en hvis skepsis omkring om, hvorvidt jeg fortæller en historie fra de varme lande - det gør jeg naturligvis ikke!!
Min side med 3.000 fans, hvoraf de fleste tidligere har været venner til en profil, kan bevidne denne procedure.