Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermesse i Thy (400km fra København)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu ved jeg jo ikke, om det kun er kjøvenhavnere, der er herinde - men hvis der skulle være nogen fra nord/nordvestjylland, vil jeg gøre opmærksom på et arrangement fra Thy Erhvervsråd: www.thisted.by/mid/A4%20annonce%20til%20opslag.pdf

Det er et gratis arrangement, som jeg selv synes det kunne være sjovt at deltage i. Hvis du ikke kender Thy Erhvervsråd kan du også benytte chancen til at se, hvad de tilbyder - f.eks billige fælleskontorer og gratis telefonpasning, samt masser af hjælp til folk der vil eller er startet op.

Best regards ;)
Jyden
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 12:02

Hej Tommy

Hvordan gik messen i det jyske? jeg var selv til Iværk05, og havde et arrangement den. 3 sep, så jeg kunne ikke komme til messen i Thy. Var den noget værd?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hej Jacob,

Hyggeligt, at der er andre fra landsdelen - eller i hvert fald kender til den :) Jeg var desværre også optaget af andre gøremål i Aalborg, men ville meget gerne have deltaget - jeg mente at det var et tilbud jeg blev nød til at sende videre til jer andre :)

De arrangementer jeg har været med til, afholdt af Thy Erhvervsråd, har været utrolig velarrangeret - så mon ikke også dette har været det. Især husker jeg meget tydeligt et foredrag af Finn Helmer, men det er hvis 2 år tilbage i tiden :)
Den mand kan holde et publikum fanget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)