Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger rådgivning vedr. mulig blacklisting på Google

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Det lyder meget mærkeligt... i  dit sted ville jeg vente et par dage og se hvad der sker... (Det kunne jo være en glitch eller hick-up) og hvis intet... så enten købe Mikkels bog som han lægger op til, eller henvende dig til en ekspert og betale dig fra det... Det er umuligt at komme nærmere uden en direkte analyse af dine sites...

Hvilket jo nok fordrer at du giver adgang til din webmaster tools konto, ftp, og selvfølgelig de nævnte url'er.

Det var lige præcis min plan. Men det bliver nok noget med en masse whisky for at dulme nerverne!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:22

Jakob Søndergård:
Det var lige præcis min plan. Men det bliver nok noget med en masse whisky for at dulme nerverne!

Hvad tid skal jeg komme? Devil

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jakob

Send evt. en PM med hvilke sider det er, så kan jeg prøve at kigge på det.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob

Der er kommet masser af gode råd fra både Janno og Mikkel her. Men som det også nævnes: Hvis du vil have mere uddybende svar, er du nødt til at "hoste op" med sitets adresse og hvilke sider, der er problemer med. Indtil da kan det kun være gætværk.

Som Mikkel skriver: Hold fingrene langt væk fra reinclusion request, til der er 100 % (og jeg mener 100 %) styr på, hvad der er galt. Du har ét skud i bøssen med den request!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 23:22

Thomas Rosenstand:

Hej Jakob

Der er kommet masser af gode råd fra både Janno og Mikkel her. Men som det også nævnes: Hvis du vil have mere uddybende svar, er du nødt til at "hoste op" med sitets adresse og hvilke sider, der er problemer med. Indtil da kan det kun være gætværk.

Som Mikkel skriver: Hold fingrene langt væk fra reinclusion request, til der er 100 % (og jeg mener 100 %) styr på, hvad der er galt. Du har ét skud i bøssen med den request!

Hej Thomas

Der er bl.a. tale om megasex.dk (det er den side der bekymrer mig mest) og jeg har ikke kløe i fingrene hvad angår reinclusion.

Mvh. Jakob

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:10

Hold da op - det var barskt for en gammel mands øjne Embarrassed

Uden at have gået i dybden med det: Har du købt links til sitet? Linker du fra sitet til andre sites, der er banned af Google (det er en rigtig skidt ide)?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 00:25

Thomas Rosenstand:

Hold da op - det var barskt for en gammel mands øjne Embarrassed

Uden at have gået i dybden med det: Har du købt links til sitet? Linker du fra sitet til andre sites, der er banned af Google (det er en rigtig skidt ide)?

Ja, det er desværre ikke helt stuerent. Jeg har ikke købt links, nej. Der kommer et væld af nye links ind på daglig basis, så det er lidt svært at sige om nogle af dem er banned. Men jeg må hellere få smidt nofollow ind på alt der ikke tjekkes manuelt - eller er der noget andet der anbefales?

Jeg har i øvrigt haft noget js der redirecter ikke-skandinaviske ip'er til en engelsk side, med forklaring om hvorfor og mulighed for at klikke sig tilbage. Det har været der længe uden brok, men jeg har fjernet det for en sikkerheds skyld.

Men bortset fra det, er det så ikke underligt at der returneres resultater på related:megasex.dk og at siden lystigt crawles m.v.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Prøv engang at køre din side igennem http://www.bad-neighborhood.com Den giver en indikation af i hvertfald nogen af dine problemer.  Desuden vil du også se problemer med nogen af dine andre sider her når du kører navnet igennem. Den finder næsten 2000 links af tvivlsom karakter Stick out tongue og det er efter kun at have scannet 40 sider.....

Må dog indrømme jeg har lidt svært ved at danne mig et komplet overblik uden at grave dybt i det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:29

> Jeg har i øvrigt haft noget js der redirecter ikke-skandinaviske ip'er til en engelsk side

Der har du jo så også sendt Google og de fleste andre søgemaskiner hen ...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 00:35

Christian Senna:

Prøv engang at køre din side igennem http://www.bad-neighborhood.com Den giver en indikation af i hvertfald nogen af dine problemer.  Desuden vil du også se problemer med nogen af dine andre sider her når du kører navnet igennem. Den finder næsten 2000 links af tvivlsom karakter Stick out tongue og det er efter kun at have scannet 40 sider.....

Må dog indrømme jeg har lidt svært ved at danne mig et komplet overblik uden at grave dybt i det.

Den markerer jo alt 'adult related' som questionable, hehe. Ellers en meget spændende side.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)