Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til markedsføring + lille præmie

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

På vores side hvor vi sælger gratis slik mangler vi et forslag til noget nyt vi kan gøre for at få nye brugere.

Vi har lavet en pulje til projektet, som lyder på 20.000 - 25.000. For dem vil vi gøre noget vildt! Vi vil stadig køre vores reklamer de forskellige steder som vi gøre nu, men vi vil prøve noget vildt!

Når jeg siger vildt er der nok nogen der tænker nogen event noget, - men har bare erfaring med at offline markedsføring virker bedst offline og ikke online..

For at gøre det lidt attraktivt at komme med sine ideer giver vi gerne 340 point til vores side med gratis slik det svare til 2 store poser slik + fragt eller 68 stykker tyggegummi + fragt Big Smile

Kom frisk og bare kom med de vildeste ideer!!

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:41

..... køb for 25.000kr i slik som I deler gratis ud til alle som opretter sig så længe lager haves..
Eller gå ned på strøget i Århus/KBH eller lign og uddel for gratis slik til så mange som muligt sammen med nogle flyers som gør reklame for jeres site :-)

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:41

Hej Simon,

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "vildt". Men i forhold til traditionelle bannerkampagner, er Yagobii måske lidt "vildere" :)

Prøv det, vores spillere er lige jeres målgruppe.

Det sker ved, at i indsætter nogle spørgsmål i søgemaskinespillet, (spørgsmål der kan besvares ved at besøge jeres side), og derved lader brugerne opsøge jeres tilbud på egen hånd. 

Selvom i kun smider en 50'er i Yagobii, skulle i gerne kunne mærke en effekt med det samme.

http://Yagobii.com 

Mvh Jonas

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 13:14

Hej Jonas,

Jeg har faktisk prøvet jer, sådan et gratis tilbud i havde, det gav desværre ikke noget Sad

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 13:14

Zacho:

..... køb for 25.000kr i slik som I deler gratis ud til alle som opretter sig så længe lager haves..
Eller gå ned på strøget i Århus/KBH eller lign og uddel for gratis slik til så mange som muligt sammen med nogle flyers som gør reklame for jeres site :-)

Det ikke så vildt.. Men kan måske godt bruges!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:18

Lav noget målrettet reklame som giver bingo samt udnyt de brugere i allerede har... Det kan faktisk med et lille beløb blive en voldsom effektiv reklame!!!

Hvis du ønsker det uddybet så send en PB ;D

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 13:20

Simon:

Hej Jonas,

Jeg har faktisk prøvet jer, sådan et gratis tilbud i havde, det gav desværre ikke noget Sad

Hej Simon, 

Ja det husker jeg. Du indsatte et spørgsmål der hed:"Hvad koster en 4,5 kg toblerone hos GratisSnoller.dk?"

-Jeg prøvede selv at google det dengang, eller at finde det på jeres hjemmeside, uden held.

Og hvis jeg ikke kunne, kan spillerne på tid heller ikke :)

Et spørgsmål som "Hvilken slags slik bliver vist på forsiden af Gratissnoller.dk?" 

,

"Hvad er Gratissnoller.dk's slogan?"

eller

"Hvordan optjener man point til gratis slik på Gratissnoller.dk?"

-Vil have en meget større effekt.

Det kan findes, hurtigt og nemt. Det giver en hurtig introduktion til dit koncept og din side, + du får givet dem den information du egentlig vil have, at de skal opnå. + du kan segmentere efter alder og interesser.

Mvh Jonas

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 13:23

Hej Jonas,

Problemet er bare det er rigtig svært at måle.

Men jeg vil lige kigge på jeres system igen, kan dog ikke huske min kode.

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 13:23

Og da ingen skal efterlades med en dårlig oplevelse af Yagobii, får du selvfølgelig en omgang gratis spørgsmål igen, hvis du ønsker at bruge os.

Såfremt du gør, kan du bare give mig din mail.

Mvh Jonas :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:26

Hej :)

Kør en "Henvis en ven og få xxx i bonus" kampagne :)

Mvh.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)