Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Hvad synes du om?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

10 kondomer
1 voks (d:fi eller ID hair)
2 par sokker

149 + porto

Kan det sælges? 

Er dit dækningsbidrag så stort' nok? Når du har regnet alle dine udgiftert/omkostninger fra.

Du skal prøve at lægge et budget og se hvor mange "pakker" du skal sælge før det virkeligt batter noget. Bare for at sætte tingene i relef.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:29

Hej

Hvordan fungere sådan en abonnement ordning? lad os sige folk vælger "Voks" så binder folk sig fx. for 6 mdr ? hvor de får 1 voks hvert måned. Skal folk betale for alle de voks på 1 gang eller hver måned med voksen kommer der et giro kort med, som de skal indbetale. eller trækker du beløbet automatisk, fra deres konto.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:35

Hej

Jeg har selv en virksomhed, hvor folk køber alt inden for personlig pleje på abonnement, og hvor de hver måned selv kan ændre hvilke produkter de ønsker næste måned. De kan også lave en éngangbestilling, men alt hvad de ligger på abonnement får de ekstra rabat på.

Held og lykke

mvh

Lillian Pabst

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:52

Lige hvad jeg tænkte på Korntved, hvis du nu vælger at have de forskellige produkter du nævner, men folk så selv går ind og vælger imellem eksempelvis nogle forskellige mærker af voks, og bagefter vælger hvor ofte de vil have det tilsendt, hvor man selvfølgelig får det billigere afhængig af mængden man vælger, og perioden man binder sig for.

Hvis du gør det via en webshop, kan det jo gøres så simpelt at man efter at have været på siden i halvandet minut, har bestilt nøjagtig den mængde voks man ønsker at modtage i x antal måneder.

Jeg synes det et fedt koncept, der er jo ikke noget værre end at skal i byen pr. impuls, og skal skrabe bøtten for at kunne gøre et eller andet decent ud af sit hår.

Hvor har du tænkt dig at købe vokset henne? Hvis du evt kender en frisør kan de jo altid få det til ingen penge i forhold til normalprisen ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:36

Jeg har svaret underhejser.

Jeg ved godt at dit take på det er at det skal være en abonnementsordning, men der er simpelthen så mange der sælger voks herhjemme. Underhejser derimod (correct me if I'm wrong) er der ikke lige så meget fokus på (læs: shops som KUN sælger dette).

(mange tøjbutikker sælger selvfølgelig underhejser, men dette er blandt mange andre varer).

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)