Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Hvad synes du om?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Regnestykker har jeg for mange af.. Jeg har sat alt op i exel, både koncepter enkelt vis og samlet..

Jeg bryder mig ikke rigtig om det med folk selv skal sammensætte deres ting, det skal kunne holdes simpelt.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 20:33

Så vil jeg sige:
VOKS + weekendshygge (slik)!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:34

Hej Simon

Jeg synes faktisk ideen med at man betaller for flere leveringer er meget god.

Du kunne have et website, hvor man kunne lave abonnementbestillinger på en masse forskellige ting.

Jeg kunne da godt tænke mig abbonement på voks, hvis der var den jeg brugte. Hårshampoo også. Mad også. Jeg synes der er mange ting. Du kunne have en masse standardvarer.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:34

Simon:
- Og jeg har ikke tænkt mig at stoppe før jeg har en fed bil Cool 

That's the spirit Yes Den har du sikkert når du bliver 18!

Nej nej nej - det duer slet ikke at sende noget tilfældigt. Men det er vel noget man kunne lade folk selv vælge når de tilmelder sig. Enten et bestemt mærke - eller et tilfældigt.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Simon:
Selvbruner, hår voks, kondomer, popcorn eller slik.

Du tror ikke det bliver for svært at få folk til at købe en abb. ordning på disse forskellige produkter?

Personligt ville jeg kun købe disse produkter når behovet for den givne genstand opstår.

Mit forbrug af voks svinger meget, alt efter hvor meget jeg går i byen m.m. og jeg vil personligt derfor være træt af hvis der bare blev ved med at dumpe voks ind a døren fra tid til anden.

Folk der bruger selvbruner er også meget i etaper, min kæreste bruger meget selvbruner i 1 måned, de næste 3 bruger hun ingen ting, så kommer der en måned hvor hun har lyst igen. For hende vil en abb. ordning også være helt hen i været. Da dette også kun vil blive købt når behovet for det opstår.

Abb. på popcorn/slik m.m. vil jeg også syntes er en svær ting.

Jeg kan se det smarte i at sælge slik til virksomheder pr. abb. da de ikke skal tænke på at selv at skulle handle det i en given butik.

Hvis du vil sælge kondomer til en single svinger behovet for det også meget. Det kan være han knalder mange i en måned, og slet ikke får noget i 14 dage, så vil hans kondomer lager bliver tornhøj.

Jeg siger ikke at det ikke kan fungere i praktis. Men er meget skeptisk.

Håber du har overvejet alle faktorer igennem :P!

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:52

Jeg kan se Efi.dk har en god forretning.

Jeg ønsker bare ikke ligesom dem, det ikke mit mål. Jeg vil gerne bare holde det til et emne, lidt fritids agtig.

Hvad synes i Smile?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:53

jeg har stemt en blading af det hele , da kondomer henvender sig til mænd og alle ikke bruger hårvoks og alle ikke spiser silk , så jeg synes det er bedste man kan vælge lidt i imellem forskellige ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:55

Du kunne jo måske gøre lidt efter årstiderne.

4 "kasser" med forskellige ting

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:55

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:56

Mikael christiansen:

jeg har stemt en bladinding af det hele , da kondomer henvender sig til mænd og alle ikke bruger hårvoks og alle ikke spiser silk , så jeg synes det er bedste man kan vælge lidt i imellem forskellige ting

Men det dur jo ikke hvis manden bruger voks og slik men ikke selvbruner og så kommer til at betale for selvbruneren?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)