Selvbruner, hår voks, kondomer, popcorn eller slik.
Du tror ikke det bliver for svært at få folk til at købe en abb. ordning på disse forskellige produkter?
Personligt ville jeg kun købe disse produkter når behovet for den givne genstand opstår.
Mit forbrug af voks svinger meget, alt efter hvor meget jeg går i byen m.m. og jeg vil personligt derfor være træt af hvis der bare blev ved med at dumpe voks ind a døren fra tid til anden.
Folk der bruger selvbruner er også meget i etaper, min kæreste bruger meget selvbruner i 1 måned, de næste 3 bruger hun ingen ting, så kommer der en måned hvor hun har lyst igen. For hende vil en abb. ordning også være helt hen i været. Da dette også kun vil blive købt når behovet for det opstår.
Abb. på popcorn/slik m.m. vil jeg også syntes er en svær ting.
Jeg kan se det smarte i at sælge slik til virksomheder pr. abb. da de ikke skal tænke på at selv at skulle handle det i en given butik.
Hvis du vil sælge kondomer til en single svinger behovet for det også meget. Det kan være han knalder mange i en måned, og slet ikke får noget i 14 dage, så vil hans kondomer lager bliver tornhøj.
Jeg siger ikke at det ikke kan fungere i praktis. Men er meget skeptisk.
Håber du har overvejet alle faktorer igennem :P!