Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Hvad synes du om?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg går og tænker hele dagen på det nye projekt der skal startes op inde længe.. Og har virkelig brug for hjælp. Jeg har spurgt om mange ting og det vil jeg sige tusind tak for alle der har været så søde at komme med både negative og positive kommentare.

Jeg skal lave en abonnement ordning. Jeg er kommet frem til det skal være en af disse produkter: Selvbruner, hår voks, kondomer, popcorn eller slik.

Der både fordele og ulemper ved alle disse ting.
Jeg spørger dig derfor nu om du vil afgive din stemme og derefter begrunde dit svar her i debatten. Jeg håber du har lyst til at bruge 5 minutter på at hjælpe mig, jeg vil huske dig og hjælpe dig en anden gang!

Hvad vil sælges bedst til folk mellem 14 og 35 år på abonnement:

• Selvbruner (0%)
  • Hår voks (D:fi og ID Hair) (34,9%)
  • Kondomer (7%)
  • Popcorn (0%)
  • Slikkasse (14%)
  • En blanding af det hele (18,6%)
  • Sokker (7%)
  • Underbukser (18,6%)
  • Totalt antal stemmer: 43

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:23

Hej Simon

Nu er jeg selv ung  (18) og personligt ville jeg helt klart helst have hårvoks. Det er da noget jeg kommer til at bruge de næste mange år, ved dog ikke helt med 30-årige og op efter hvor efterspurgt det der er.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:29

Hej,

Tusind tak fordi du gad og ligge et svar!

Problemet er bare at folk ikke ved præcis hvilken de får jo. Det er jo en oplevelse for nogen at købe den hos frisøren og prøve noget nyt engang i mellem.
Men har udtænkt at gå efter d:fi og ID Hair og sige man får en tilfældig af dem, men er ikke sikker.
Hvad siger du? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30

Hej Simon

Jeg er midt i 30'erne og det eneste jeg ville købe som abonnement var hårvoks - og kun fordi jeg altid løber tør - så det ville være praktisk at det kom af sig selv :·)

Og så synes jeg lige jeg vil sige, at jeg er imponeret over at du er så ihærdig (er du ikke kun 13-14 år mener jeg). Godt gået - blive ved med det Yes

Mnge hilsener Helle

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:42

Hej Helle,

Jeg tror også på voks, det er ikke det. Men problemet ligger i at hvilken skal folk have? Er folk "tilfreds" med at få en tilfældig voks? Hvis det er indefor nogen  gode mærker? Det er lige svært synes jeg.

Hehe tusind tak, ja jeg er ikke så gammel, men det nu ikke det store problem Smile - Og jeg har ikke tænkt mig at stoppe før jeg har en fed bil Cool 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 20:06

Hey Simon,

Jeg har stemt hårvoks. Men en blanding af det hele synes jeg også kunne lyde fornuftigt.

Jeg tror hverken på selvbruner, popcorn eller en slikkasse.

Selvbruner: Jeg aner ikke hvor mange unge der bruger det, men jeg tror mange vælger at gå ned i et solcenter eller vælger at bruge produkter som sun tan.

Popcorn: Kan jeg ikke sige så meget om, men det let nok lige at købe en pakke eller to med 10 stk. i hjem til fra fakta osv..

Slikkasse: Det skulle så være fordi det billigere + at man selv kan 'fylde' sin kasse med de varianter man har lyst til aller arstiderne hvor man selv bestemmer hvilke frugt og grønt man vil ha

Voks: Jeg bruger ikke selv ID eller D:Fi, men for dem der gør, er det super lækkert at man ikke skal tænke på at skal nå til frisøren eller bestille voksen i "god tid" over nettet for at få den inden man løber tør, men at man nu bare ved at der kommer en voks 1 gang om måneden (eller hvornår man nu får leveret)

En blanding af det hele: Her kan man jo sige der er lidt for enhver smag. Pigen i huset eller kæresten får selvbruner (det skal sgu nok blive brugt så) ,Slik (kan alle jo li'!), Popcorn (mmh lige til når fredagsfilmen kommer på), Voks.. (til drengen, drengene eller fyren)

Det var lige hurtigt hvad jeg sådan tænker:)

/Simon

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:08

Hej Simon

Jeg er ikke ligeglad med hvilken voks jeg vil have.

Det er en væsentlighed synes jeg.

Personligt er jeg til de hårde (clay), men andre godt kan lide de der stivner.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 20:08

Simon Jensen:

Hey Simon,

Jeg har stemt hårvoks. Men en blanding af det hele synes jeg også kunne lyde fornuftigt.

Jeg tror hverken på selvbruner, popcorn eller en slikkasse.

Selvbruner: Jeg aner ikke hvor mange unge der bruger det, men jeg tror mange vælger at gå ned i et solcenter eller vælger at bruge produkter som sun tan.

Popcorn: Kan jeg ikke sige så meget om, men det let nok lige at købe en pakke eller to med 10 stk. i hjem til fra fakta osv..

Slikkasse: Det skulle så være fordi det billigere + at man selv kan 'fylde' sin kasse med de varianter man har lyst til aller arstiderne hvor man selv bestemmer hvilke frugt og grønt man vil ha

Voks: Jeg bruger ikke selv ID eller D:Fi, men for dem der gør, er det super lækkert at man ikke skal tænke på at skal nå til frisøren eller bestille voksen i "god tid" over nettet for at få den inden man løber tør, men at man nu bare ved at der kommer en voks 1 gang om måneden (eller hvornår man nu får leveret)

En blanding af det hele: Her kan man jo sige der er lidt for enhver smag. Pigen i huset eller kæresten får selvbruner (det skal sgu nok blive brugt så) ,Slik (kan alle jo li'!), Popcorn (mmh lige til når fredagsfilmen kommer på), Voks.. (til drengen, drengene eller fyren)

Det var lige hurtigt hvad jeg sådan tænker:)

/Simon

Nu glemte jeg lige kondomerne, men det tror jeg heller ikke er nogen "genial-abb-løsning", så det lettere at bestille 10-100+ stk. hjem, men en ideal ting til blandingspakken - dér holder den.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:14

Men voks er jo helt klart en genialt ting, det der ligesom "dræber" ideen er jo der er så mange forskellige slags..

Ang. en blanding er der også en ulempe der, - og det er man betaler jo for alt i pakken og nogen vil måske ikke kunne bruge kondomerne eller andre ikke selvbruner.
http://www.freewax.dk/images/billede1.jpg

Hvad med sokker Big Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 20:26

Sokker - nej tak!

Jeg synes de andre ting er ret gode, lav et regnstykke på hvad det skal koste for det forskellige og så gør det muligt for folk selv at sammensætte: selvbruger, kondomer, voks, slik/popkorn

På den måde begrænser du det ikke for brugeren, og så kan du jo altid udvide det?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)