Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing - Hvordan præsenterer i jeres produkter ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg var dig, ville jeg tænke på at få tilknyttet en professionel sælger som på provisionsbasis markedsfører dine produkter og services. Jeg har set mange gode ideer som aldring er blevet noget fordi produktudviklere selv vil præsentere varen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:15

Hvad er det for nogle gode ideer ? Som virksomhed ville jeg købe en god ide, ligegyldigt hvordan den blev solgt. Jeg har nu også fået solgt mine ideer som jeg skriver, og derudover læser jeg marketing. Det eneste jeg spurgte om var råd til noget andet end powerpoint.

Men tak fordi du bød dig til

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:23

Men kan godt se at mit indlæg kan misforståes. Men jeg kan desværre ikke uddybe det nærmere, da kunderne ønsker yderste diskretion. Og jeg ved de læser med på nettet. Burde faktisk slet ikke have skrevet her. Men skal jo hente noget info et sted fra, og da jeg ikke sidder på et bureau, og er selvstuderende, må det blive sådan her

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:52

Hej Movement

Du har ild i r****.

Inden for Eneagrammet ville jeg kalde dig en rigtig 7'er.

Prøv at checke den op.

Det tiltrækker i starten; men desværre kan det medføre, at du slår alt for stort brød op. Jeg forestiller mig, at hver gang du er kommet ind på "de bonede gulve" som du kalder det er du fuld af ideer og det er ikke usædvanligt at du kommer med "Man kan osse" lignende statements.

På den anden side af bordet klapper man af din genialitet, sender dig hjem og formulerer det du lige har fortalt og aftaler et nyt møde.

Tiden går, møde på møde.

Du fortæller og de lytter. Du er fuld af iver, for den er liiiige ved at være hjemme.

Aldrig før har de fået så mange ideer leveret gratis - fedt.

Om de nogen sinde havde tænkt sig at bruge dig ved jeg ikke; men i praksis har de bare suget dine ideer og din viden ud af dig.

Så:

Jeg vil foreslå, at når du fremover møder op, skal du IKKE fortælle om dine nye ideer, du kan antyde, at der er meget mere hvor denne her kommer fra; men nu må de lige vurdere om de vil bruge dig.

Når I så ER kommet i gang og du har fået de første kroner hjem, så kan du gradvist lukke mere og mere op.

"Begrænsningens svære kunst" Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:59

Hej Christian

He he ja jeg er totalt i brand. Havde allerede planlagt hvordan jeg skulle coache ledelsen , og ligge planer for deres fremtidige strategier. Det er et firma der omsætter for 5 milliarder pr år. DETTE holdt jeg dog igen med ;)

Men JA jeg kom med flere ideer til deres branding end bare det ene projekt, og de bad mig også tage det roligt. Så ja var alt for ivrig.

Men jeg arbejdede altså sammen med dem i 4-5 måneder, så det var ikke bare at de lige lyttede. Jeg fik fuld tillid til at køre projektet fra a-z. Men af de tin g jeg ikke kan tale så meget , er at jeg dummede mig, ved at tale om projektet om  til nogle samarbejdspartnere. Og de er "hysteriske" når det handler om diskretion, da de selvfølgelig har nogle aktionærer , der gerne ville vide om hvad der foregik " bag deres ryg". Jeg arbejdede på projektet med deres topchef, og vi havde kun mundtlige aftaler. Kontrakten tog ham flere måneder at få set på. Skal siges at de , ligesom, mange andre, har haft deres hyr med finanskrisen, og generelt er en virksomhed i kraftig vækst. Så de har rigeligt at se til. Og DERFOR følte jeg at blev nød til at snakke med nogle samarbejdspartnere, om vi nu kunne nå det inden for deadlinen. En af de samarbejdspartnere vidste ikke at jeg lavede projektet med chefen, og spurgte så ledelsen hvad der foregik. Og så brød helvede løs. Hele direktionen gik nærmest amok på topchefen : Hvem fanden er det, der laver store marketingskampagner uden at vi ved det ? Og hvorfor taler han med andre om det ? Resultatet var at topchefen blev nød til at fyre mig. EN (fucking) uge  før vi havde aftalt at mødes på hans kontor og underskrive den endelige kontrakt. Det så tragisk at det er til at tude over. Ikke nok med at jeg ville være skudt helt til tops med en forrygende platform. Jeg kan også lide virksomheden, og deres ledelse.

Min konklusion : Jeg skulle have holdt min kæft, ligemeget  hvor tæt jeg var på den deadline, og ligegyldigt om underskriften ikke var der alligevel. Det var også det bossen sagde til mig efterfølgende : du skal ikke røre en finger før du har den kontrakt mellem fingrene. Og så er det mit ansvar resten.

Jeg er nu bare sådan indbygget at en mundtlig aftale mellem 2 mennesker er mindst lige så vigtigt for mig, da det så handler om tillid.

Så nej jeg er sikker på at de ikke har bøffet mig. Det har de alt for meget stil til. Det er altså ikke en brugbilsforhandler her. De lever af at have en sund og god profil.

Men ja, alt for ivrig. Og jeg har lært utrolig meget af det.

Udover det er jeg vidst nok en 1`er i det der enneanagram. Men er ikke sikker :)

Men tak for input. Du har ret i en del. Men ikke i konklusionen. Men det kunne du jo ikke vide

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:20

OK, det er vidst nok perfektionisten.

Jo, vi lærer hele livet.

Jeg håber, at du kan få rejst dig igen efter slaget og trods alt bruger det til at komme videre.

Du må gerne bruge mit motto:

"Det hele er bare en test" Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:28

Ja jeg er perfektionist. Jeg er allerede rejst igen. Men at arbejde med så stor og vigtig en opgave for så stort et firma, og som jeg samtidig kan lide, sådan en chance kommer nok ikke så mange flere gange. Men det var sjovt mens det stod på.

Jeg tager gladeligt dit motto til mig, Tak skal du have :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:41

Taget fra noget med enneagram :

"Type 1 – præges af en grundlæggende frygt for ikke at være rigtig. At være ufuldkommen, umoralsk og ond. Udvikler på den baggrund ofte et overjeg, der fortæller, at: ”Du er kun ok, hvis du hele tiden gør det rigtige og aldrig fejler.”

Det er præcis mig, desværre. Er nærmest neurotisk på de områder. Men heldigvis er jeg blevet bevidst om det, og det har fjernet de mest bizarre elementer af det. Jeg har lært at skelne mellem : at føle sig elsket pga det man skaber (som er en typisk mande "sygdom" ), og mellem at være elsket for den man er.

Jeg har en nær bekendt der er 7 `er. Og jeg kan næsten ikke holde ham ud, fordi han laver så mange fejl i sin ivrighed, og ikke kan forfølge et mål fokuseret. Men så må jeg jo bare lide ham som han er ;)

Min livshistorie gør også at jeg i perioder føler mig besat af materiel succes. Ikke for at flygte fra et indre dilemma, men fordi jeg har brugt så lang tid på at ordne de indre dilemmaer. Så nu vil jeg fandme have cash på kontoen, og mange af dem . Men ved godt at det er lidt ude af kontrol, men naturligt når man kender min historie.  Så generel konklusion : det går sgu meget godt :)

Mange andre var blevet totalt knust over at miste den chance jeg fik. Men jeg hviler godt i mig selv efterhånden. Så jeg har det ganske fint

Så fik vi også vendt den :)

Og nok herfra

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)