Hej Alle Tak for de fine svar på mit sidste indlæg om valg af webshop. Det kan dog nogen gange være lidt svært at danne sig et 100% nuanceret billede af de forskellige systemer da en del selvfølgelig er lidt farvet pga. deres daglige omgang med dem. :D Er dog blevet ret vild med Magento & vil selv prøve at styre "skabelsen" af vores nye shop. Er der nogle ting som man skal være særligt opmærksom inden man starter med et projekt på et opensource system som Magento? Modtager gerne nogle gode tips så jeg undgår alt for mange grå hår. Håber I nyder det fantastiske vejr & ha' en dejlig pinse.
|
Hej Tonny.
Først og fremmest deler jeg din interesse for MAGENTO, og vi har alle brug for at der er flere der prøver kræfter med platformen.
Du skal gøre dig klart, at MAGENTO er meget lidt dokumenteret, men heldigvis er der sket mange ændringer det sidste års tid, og MAGENTO folkene lover da også at der vil være fokus på dokumentation og undervisning i 2009, meget mere end før.
Jeg synes det du skal sørge for er at få en ordentlig platform, og her mener jeg hosting. Jeg kan varmt anbefale magentohotel.dk fordi de yder en sublim service, og er meget inde i MAGENTO som platform. Du har brug for specialliseret hosting, fordi selvom en shop godt kan køre på for eksempel GIGAHOST, ja så vil den lange svartid dræne dig for energi (taler af erfaring).
Det er et langt sejt træk, men en anden god ide, hvis du overvejer selv at programmere shoppen, at sætte dig ind i ZEND FRAMEWORK som er det MAGENTO vidst nok er bygget over.
Ellers, godt valg, og gi' det endelig en skalde, så vi kan få MAGENTO mere frem i DK.
-Karsten