Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktive Networkere søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Der fik du mig godt nok i tænkeboksen. Jeg så allerede dit indlæg i morges og det rumstrede i mit hovede hele dagen. Faktisk har jeg ikke reflekteret over hvorfor jeg bedre kan lide at kalde det netværksfirma/arbejde i stedet for MLM. Det er i hvertfald ikke for at være politisk korrekt.

Efter lidt selvransagelse er jeg nået frem til, at det måske er fordi, det er den måde. Jeg bedst kan lide af arbejde i de firmaer jeg har været med i. Bygge netværk ved at arbejde tæt med de menneske som jeg har i min gruppe. Flere af mine nære venner er faktisk mennesker jeg har lært at kende på den måde.

Selvfølgelig kan jeg godt lide at have success selv men nyder også at hjælpe andre til at få det. Måske er det også derfor at jeg aldrig er blevet en "kanon marketer" men bare en god marketer.

Det er nok også derfor jeg er faldet for Krching. Der er ikke så meget brug for albuer for at komme først. Da deres payplan er opbygget så alle kan være med selv de sidste der kommer til vil blive hjulpet igennem ved teamarbejde.

Nu vil jeg stoppe da dette ellers kan blive opfattet som noget sukkersød pladder og det ønsker jeg ikke. Da det er mere dybfølt og måske egentlig ikke hører til på et forum.

Litta 

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:20
Dato: 08-09-2006 18:49:52 Forfatter: Litta Vedel

Hej Lars

Der fik du mig godt nok i tænkeboksen. (snip) Selvfølgelig kan jeg godt lide at have success selv men nyder også at hjælpe andre til at få det. Måske er det også derfor at jeg aldrig er blevet en 'kanon marketer' men bare en god marketer. (snip)

Litta

Kære Litta,

Det er altid udviklende at skulle tænke en ekstra gang over hvad man mener eller tror på. At baserer en virksomhed på netværk er der hverken noget dårligt eller nyt i, det der undrer mig er ønsket om at dele en god forretning med flere. Hvis jeg solgte cykler på et lokalt marked og kunne leve godt af det - så ville jeg ikke være interesseret i at få andre sælgere ind, fordi det ville skabe mere konkurrence for mig selv - idet størrelsen af markedet (antallet af butikker) ikke ville blive større bare fordi der kom flere sælgere til.
Kan du på f.eks. max 20 linier beskrive følgende problemstillinger;

./. Er der en defineret overgrænse for antallet af "sælgere" der alle kan tjene en god skilling ved det af dig promoverede "handelsprincip"

./. Giver deltagelse i "handelsprincippet" på sigt adgang til andet end et lokalt marked? Er det aktuelle marked defineret i størrelse og geografisk udbredning?

./. Hvad er dit insitament til at skaffe flere "sælgere". Er der tale om en stærk lyst til at opbygge netværk - og hvad skal det/de så bruges til? Eller er dit insitament af økonomisk art - og hvad ligger der så i det for dig?

Som sagt er jeg nysgerrig og vil gerne have en dybere viden omkring principperne ved dit "handelsprincip".

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 00:02
Hej Lars

Jeg indlader mig gerne på udveksling af synspunkter omkring fordele/ulemper omkring afsætningsmetoder og konkurrenceforhold. Men jeg ser gerne at det sker på et sobert grundlag. Jeg fik indtrykket af at du havde set på Krching''s hjemmeside og dermed havde taget den tid det tager at læse igennem det materiale der beskriver bl.a marketingsplanen og ikke kun et overfladisk kig og dermed en konklusion baseret på et par "testemonials". Ved at browse igennem din egen side fik jeg det indtryk, at du er en seriøst arbejdende erhvervsmand.

Jeg er et meget ærligt menneske og forventer derfor også ærlighed fra andre. Jeg kunne nemt besvare dine 3 spørgsmål. Men da jeg føler at der er en skjult dagsorden gemt bag din nysgerrighed. Vil jeg gerne vide hvad den skal føre til. Spørgsmålene ville nemlig ikke være nødvendige at stille hvis du havde læst det materiale der er tilgængeligt. 

Hvis min observation har været forkert. Vil jeg gerne at du at præciserer hvad det er i materialet der er uforståeligt og som du ønsker uddybet.

Litta 

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 11:00
Dato: 09-09-2006 00:01:54 Forfatter: Litta Vedel
Hej Lars

Jeg indlader mig gerne på udveksling af synspunkter omkring fordele/ulemper omkring afsætningsmetoder og konkurrenceforhold. Men jeg ser gerne at det sker på et sobert grundlag. Jeg fik indtrykket af at du havde set på Krching''s hjemmeside og dermed havde taget den tid det tager at læse igennem det materiale der beskriver bl.a marketingsplanen og ikke kun et overfladisk kig og dermed en konklusion baseret på et par ''testemonials''. Ved at browse igennem din egen side fik jeg det indtryk, at du er en seriøst arbejdende erhvervsmand.

Jeg er et meget ærligt menneske og forventer derfor også ærlighed fra andre. Jeg kunne nemt besvare dine 3 spørgsmål. Men da jeg føler at der er en skjult dagsorden gemt bag din nysgerrighed. Vil jeg gerne vide hvad den skal føre til. Spørgsmålene ville nemlig ikke være nødvendige at stille hvis du havde læst det materiale der er tilgængeligt.

Hvis min observation har været forkert. Vil jeg gerne at du at præciserer hvad det er i materialet der er uforståeligt og som du ønsker uddybet.

Litta

Kære Litta,

Baggrunden for mine spørgsmål er netop dokumentation for min seriøsitet, idet jeg ikke har tid i mit program til tidsrøvere af nogen slags.

Jeg har ingen skjult agenda, hvorfor skulle jeg det? Ovenikøbet har jeg gjort opmærksom på at "jeg er nysgerrig, men ikke naiv"

Med tidsrøverer mener jeg bl.a. at skulle læse et ganske stort materiale igennem, blot for at få belyst nogle ganske enkle problemstillinger - som du sikkert kunne svarer på, meget hurtigere end denne argumentation har taget.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 10. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:29

Hej Lars, jeg vil da meget gerne svarer på dine spørgsmål, som i sig selv jo er rimelig simple :)

./. Er der en defineret overgrænse for
antallet af "sælgere" der alle kan tjene en god skilling ved det af dig
promoverede "handelsprincip"

Hmm, rent teknisk nej det er der ikke. Da dette er mere en forbrugergruppe end det er et varelager. Men det er klart, at hvis folk stopper med at købe, vil dette fører til programmets destruktion, men så længe du har en brugerskare der køber varer og services hos firmaet, vil firmaet faktisk have et pengehjul kørende. Dets levetid afhænger af om folk vil blive ved med at købe. Samme koncept ser du jo også ved den nye købmand. Hvis han ikke kan lokke kunder til, er han nødsaget til at lukke sin butik.

./. Giver deltagelse
i "handelsprincippet" på sigt adgang til andet end et lokalt marked? Er
det aktuelle marked defineret i størrelse og geografisk udbredning?
Dette vil jo komme an på hvor udbredt dette system bliver/er. Hvis der er utrolig mange sælgere verden over, vil dit markede som sælger selvfølelig blive mindre. Men da jeg tror at dette skal ses mere som en forbrugergruppe vil du jo ikke miste noget i dette. Da ideen bag programmet er at fordele goderne til forskellige brugere på forskellige tidspunkter, hvis du nu køber en rejse gennem dette firma, vil de jo have tjent på dig, denne rejse vil sikkert være dyrere end normalt, men disse penge har du jo nærmest fået af andre brugere plus firmaet selv. Nu har du selv været med til at sætte gang i systemet, da systemet nu kan lave noget profit. Nu har vi så den fyr som har refereret dig, han har så også tjent noget provision af din rejse, så nu har han også snart penge til at komme ud på denne rejse. Så som du ser, er det svar du vil have faktisk forskelligt fra person til person. Da man på en måde kan se sig selv som en del af markedet, da det ikke kun afhænger af hvor meget du sælger, men også af hvor meget du har tænkt dig at bruge på luksus til dig selv. Altså du er ikke tvunget til at købe denne luksus, men du vil mange gange gøre det, måske fordi du ved forbedre din status i samfundet, eller fordi du vil forkæle dig selv.

./.
Hvad er dit insitament til at skaffe flere "sælgere". Er der tale om en
stærk lyst til at opbygge netværk - og hvad skal det/de så bruges til?
Eller er dit insitament af økonomisk art - og hvad ligger der så i det
for dig?
Altså, jeg vil da gerne indrømme at det selvfølgelig er pengene der er motivationen bag sådanne programmer, som dette. Hvad lavede vi ellers her, selvføgelig skal vi da tjene på hinanden. Programmet har sine restriktioner for indtjening hvis alle og enhver på denne klode var medlem, og dette er selvfølgelig heller ikke muligt, da ikke alle har tid og lyst til det. Incitamentet til at skaffe flere sælgere, er at forhøje sine indtjening. Dette kan måske ses som pyramidespil, hvor der er en i sidste ende der ikke kan tjene, men dette er ikke muligheden her, da der er et reelt produkt at sælge. Så hvis du er den sidste i systmet, kan du tjene ved at købe pakkesæt og sælge dem videre til folk der ikke er medlem af programmet, og der har du igen at alle folk ikke kan være medlem af dette program, så du vil altid have et marked. Det har selvfølgelig også sine restrektioner såsom hvor godt produktet du vil fremføre er, og om du overhovedet har noget til overs for dette produkt.

Håber det er svar nok på dine spørgsmål, ellers må du spørge igen, så vil jeg prøve at uddybe det bedre for dig :)

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 23:35
Dato: 10-09-2006 23:28:34 Forfatter: Dee
Hej Lars, jeg vil da meget gerne svarer på dine spørgsmål, som i sig selv jo er rimelig simple :)
(snip)
Håber det er svar nok på dine spørgsmål, ellers må du spørge igen, så vil jeg prøve at uddybe det bedre for dig :)

Kære Dee,

Tak for dine svar, der rejser en række andre spørgsmål, som vil komme på et senere tidspunkt når nedenstående er kommenteret.

Det er lidt pudsigt; hvis jeg fremkommer med et indlæg eller en forespørgelse på amino.dk og til dette får nogle spørgsmål, så bliver de besvaret efter bedste evne også selvom nogle spørgsmål går ret tæt på ting, jeg måske har mindre lyst til at besvare.

Når der fremkommer et indlæg eller en forespørgelse omkring et nyt MLM koncept eller lignende og de følgende spørgsmål fra aminoer kommer for "tæt" på, så popper der lynhurtigt en ny ligesindet op, der enten bakker op omkring det nye koncept - eller som simpelthen overtager rollen som svar-funktion.

Jeg har svært ved at forstå at der først bruges så megen energi på at visualisere personen bag indlægget, som f.eks. med Litta Vedel og http://krching.com og når spørgsmålene kommer for "tæt" på, så popper du op som helt ny på amino.dk - ikke fordi du ikke er velkommen, men det er lidt påfaldende.

Hvis Litta Vedel læser dette indlæg, ser jeg gerne at vi fortsætter vores debat, der ikke kun er beregnet for os to, men i lige så høj grad for alle andre aminoer der ønsker mere viden omkring handelsprincipperne i http://krching.com Idet Litta Vedel jo søgte aktive networkere på forummet.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 03:21
Kære Lars

Ja.Jeg ser og læser. Men det gør du åbenbart ikke. For du fremkommer stadig ikke med relevante spørgsmål til Krching. Du skiver du ikke har tid til tidsrøvere. Kunne du måske tænke så langt, at det har jeg heller ikke. Hvis du ikke har tid til at læse materialet og dermed få en forståelse af hvad Krching drejer sig om. Behøver du spilde mere tid i denne tråd for så er det ikke for dig. Dit ønske om at psykoanalyse mig er ganske unødvendig. Selvom det er forsøgt pakket pænt ind i at du er nysgerrig. Jeg er venlig Lars men som du selv skriver, er heller ikke jeg naiv.

Ingen relevante spørgsmål til Krching kommer for ”tæt på”. Det er et fuldt lovlig firma som ingen behøver skamme sig over at arbejde med. Deres produkter er internationalt godkendte. Så en debat omkring det handelsprincip som de har valgt ved markedsføring af deres produkter er irrelevant. Hvis man ikke kan lide formen. Ja, så reflekterer man bare ikke på mit indlæg. Så kort kan det siges.

Litta 

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 03:44
Dato: 13-09-2006 03:21:06 Forfatter: Litta Vedel Kære Lars

Ja.Jeg ser og læser. Men det gør du åbenbart ikke. For du fremkommer stadig ikke med relevante spørgsmål til Krching. Du skiver du ikke har tid til tidsrøvere. Kunne du måske tænke så langt, at det har jeg heller ikke. Hvis du ikke har tid til at læse materialet og dermed få en forståelse af hvad Krching drejer sig om. Behøver du spilde mere tid i denne tråd for så er det ikke for dig. Dit ønske om at psykoanalyse mig er ganske unødvendig. Selvom det er forsøgt pakket pænt ind i at du er nysgerrig. Jeg er venlig Lars men som du selv skriver, er heller ikke jeg naiv.

Ingen relevante spørgsmål til Krching kommer for ”tæt på”. Det er et fuldt lovlig firma som ingen behøver skamme sig over at arbejde med. Deres produkter er internationalt godkendte. Så en debat omkring det handelsprincip som de har valgt ved markedsføring af deres produkter er irrelevant. Hvis man ikke kan lide formen. Ja, så reflekterer man bare ikke på mit indlæg. Så kort kan det siges.

Litta

Kære Litta,

Jeg er glad for at se dig på banen igen. Det er dog en overraskelse at du føler dig stødt af mit sprogbrug - som i bund og grund skyldes mit ønske om at vide mere om det netværk du søger aktive networkere til. Netop fordi jeg ikke ville spilde min tid på at læse om det koncept der ligger bag din søgning om aktive networkere, spurgte jeg dig om du i korte træk kunne give disse oplysninger, det var hverken odiøst eller et forsøg på at beskylde dig for at gøre noget som helst der er ulovligt.

Det er selvfølgelig et problem blot at sige ja til et koncept der er baseret på en speciel markedsføring, når denne markedsføring ikke er til debat eller blot til beskrivelse, udover et digert materiale på en website der er fyldt med wow udtalelser der kun er beregnet for at fange underbevidstheden.

For ikke at spilde mere af din tid, vil jeg på sidelinien og med interesse følge din promovering fremover her på amino.dk

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 10. Sep 06
Skrevet kl. 12:30
Hej igen Lars.
Jeg kan helt sikkert godt forstå hvad du mener. Det er dog ikke min intention at dukke om som denne fremmede der ligger endnu et pres. Jeg har selv kigget på siden, og har undret mig over nogle ting også. Men jeg syntes helt klart, at du skal komme frem med alle de spørgsmål du end må have, så vil jeg da gerne prøve at hjælpe dig til klarhed med dem.

Mvh.
Dee :)

Tilmeldt 10. Sep 06
Skrevet kl. 13:34
Update

Vi er igang med at udvikle et site.
Hvor du som medlem af vores team får en splashpage du kan fremvise, hvor de kolde fakta bliver fortalt.
Så du ikke står med en henvisning der ikke rigtig ved hvad det drejer sig om.
På siden vil du også have mulighed for at kontrollere din refs. sådan at du kan se deres email, tlf. osv. så du kan kontakte dem og hjælpe dem videre.
Artikler vil der være.
Et forum også, så vi kan diskutere firmaet og hjælpe hinanden.
Dette vil blive lanceret indenfor 1-1.5 uge

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)