Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

told ???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg går med tanken om at starte en webshop men de varer jeg skal have kommer hovdesaligt fra danmark men der er også noget fra tyskalnd og nu kommer mit sprøgsmål ( skal man betale told på varer fra EUROPA ?????? )

folk som ikke er helt sikkere i dette sprøgsmål vil i ikke nok lade værer med at svarer og nøjes med at kikke med ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27

knarreborg:
( skal man betale told på varer fra EUROPA ?????? )

NEJ - ingen told

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:30

vil det sige der bare er de samme regler som i danmark ( moms ) og så kan man bare få det her op

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:36

knarreborg:

vil det sige der bare er de samme regler som i danmark ( moms ) og så kan man bare få det her op

Du lader dig momsregistrere. Derefter sender din tyske leverandør dig varen uden moms.

Told er noget som EU opkræver varer som kommer uden for EU (eller hvor der ikke ligger en toldaftale)

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:10

Hej . vi skal betal moms fra de EU land.  danmark er 25% .

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:29

Der er told og afgifter på mange vare som indføres til Danmark. Mange andre vare kan du indfører uden told og afgift, så det afhænger fuldstændigt af hvilke vare som du vil importerer. Hvis jeg var dig vil jeg ringe til SKAT og hører hvad der gælder for de vare som du vil importerer. Vær opmærksom på at der er forskellig told og afgift regler i de enkelte EU lande, og at reglerne af og til ændres.

vh
Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:46

Henrik:

Der er told og afgifter på mange vare som indføres til Danmark. Mange andre vare kan du indfører uden told og afgift, så det afhænger fuldstændigt af hvilke vare som du vil importerer. Hvis jeg var dig vil jeg ringe til SKAT og hører hvad der gælder for de vare som du vil importerer. Vær opmærksom på at der er forskellig told og afgift regler i de enkelte EU lande, og at reglerne af og til ændres.

vh
Henrik

Sluder og vrøvl du kommer!  Prøv en gang at sætte dig dog ind i reglerne inden ud begynder at vildlede folk her!  

Som erhvevsdrivende er der ingen told eller moms på vare som du  importerefra  andre EU lande!  Dog kan enkelte vare være pålagt dansk punktafgift

Toldsatsen på vare der indføres fra lande udenfor EU er den samme uanset hvilket EU land de indføres i.

Mvh

Ravn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:34

Ravn:

Henrik:

vh
Henrik

Sluder og vrøvl du kommer!  Prøv en gang at sætte dig dog ind i reglerne inden ud begynder at vildlede folk her!  

Som erhvevsdrivende er der ingen told eller moms på vare som du  importerefra  andre EU lande!  Dog kan enkelte vare være pålagt dansk punktafgift. 

Toldsatsen på vare der indføres fra lande udenfor EU er den samme uanset hvilket EU land de indføres i.

Mvh

Ravn

Jeg prøver bestemt ikke at vildlede folk, og anbefaler netop derfor at spørge SKAT, som gerne kommer med er konkret svar for den pågældende vare.
Du kan også læse mere om import og eksport af vare her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=161192&vID=0

vh
Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39

Henrik:

Ravn:

Henrik:

vh
Henrik

Som erhvevsdrivende er der ingen told eller moms på vare som du  importerefra  andre EU lande!  Dog kan enkelte vare være pålagt dansk punktafgift. 

Mvh

Ravn

Jeg prøver bestemt ikke at vildlede folk, og anbefaler netop derfor at spørge SKAT, som gerne kommer med er konkret svar for den pågældende vare.
Du kan også læse mere om import og eksport af vare her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=161192&vID=0

vh
Henrik

Du skulle måske selv læse det du linker til, inden du begynder at blande tingene totalt sammen. Klovn har 100% ret i sin udtalelse og sådan er reglerne altså. Hvis du mener noget andet, ser vi da gerne links til dokumentation omkring dette, da hele det indre marked i EU, så er ændret og ik længere er et indre marked!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:32

Fashion-Seller:

Henrik:

Ravn:

Henrik:

vh
Henrik

Som erhvevsdrivende er der ingen told eller moms på vare som du  importerefra  andre EU lande!  Dog kan enkelte vare være pålagt dansk punktafgift

Mvh

Ravn

vh
Henrik

Du skulle måske selv læse det du linker til, inden du begynder at blande tingene totalt sammen. Klovn har 100% ret i sin udtalelse og sådan er reglerne altså. Hvis du mener noget andet, ser vi da gerne links til dokumentation omkring dette, da hele det indre marked i EU, så er ændret og ik længere er et indre marked!

Ja Klovn har ret mht. til moms

Jeg forsøger at svare venligt på en venlig forespørgsel, men det er ærgerligt at det ikke bliver venligt modtaget.
Og jeg har svært ved at se hvad der er galt i at anbefale at kontakte SKAT for at hører hvad der gælder for de pågældende varer.

Vh
Henrik

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)