Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til facebook og twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

At få facebook og twitter til at virke kommercielt synes jeg er lidt af en kunst. Derfor søger jeg i øjeblikket lidt inspiration. Kan I henvise til facebooksider o.l., som I synes der virker? Nogen der har fundet en god balance mellem at promovere et produkt eller en service og på den anden side virke relevant for "fans"/brugere.

Jeg kan jo selv lægge ud:
Jeg synes facebooksiden for "The twitter book" virker ret godt. Der er bl.a. en række forskellige konkurrencer: Fan nr. 140 og 280 vinder et eksemplar af bogen. Har man allerede tilmeldt sig som nr. 63 el.l., kan man vinde bogen, hvis man anbefaler gruppen til sine venner og en af disse bliver fan nr. 140 eller 280. Da bogen omhandler Twitter er det naturligvis også oplagt, at der er en twitter-konkurrence: Blandt dem der skriver et tweet om bogen udtrækkes 3 vindere. Ud over disse konkurrencer offentliggøres der også løbende sider fra bogen via Slideshare, så der er en grund til at komme tilbage til facebookgruppen jævnligt.

De bedste hilsner
Marie

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:28

Hej Marie,

Jeg synes, at Officekonsulenternes fanside er virkeligt flot lavet.

Forsøger at gennemskue den måde, de har lavet de forskellige faneblades indhold Smile

Sådan vil jeg også gerne have mit firmas fanside konstrueret.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:31

@Nielco. 

Det ligner at de har lavet nogle applikationer der er tilpasset det de gerne vil vise. 

Applikationer er ikke kun spil og quizzer. De kan også laves specialliseret til sider (fan, gruppe, profil) 

:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:46

Karsten Lund:

@Nielco. 
Det ligner at de har lavet nogle applikationer der er tilpasset det de gerne vil vise. 
Applikationer er ikke kun spil og quizzer. De kan også laves specialliseret til sider (fan, gruppe, profil) 
:)

@Karsten

Ja, det kan jeg se.
Men de benytter en teknik, hvor jeg ikke får installeret nogen applikationer i min Facebook.
Normalt skal man jo først acceptere nye applikationer, som man ikke tidligere har benyttet/accepteret.

Så vidt jeg kan gennemskue, ser man fanebladne "som en anden bruger".
Det kan godt være det er noget sludder, men sådan ser det ud herfra Smile
Links på de sider/faneblade er jo direkte links - ikke de normale Facebook redirect links.

Jeg synes i hvert fald, at det smart.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)