Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD 1stk Design af Logo

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

C.K.N:

jeg vil gøre mit bedste for at lave det efter jers ønske første gang, men vis der så lige skal rettes en lille smule på det, kan vi nok godt finde ud af det :P

Se det lyder jo fint nok, men jeg har lært at den sætning "kan vi nok finde ud af noget", det er ikke en konkret aftale, og jeg nægter at tro på du vil bruge 10 timer på et logo til 200 fordi du har en kræven kunde. :)

Men jeg glæder mig til at se lidt eksempler på dine evner:)?

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:19

det har du ret i jeg sider lige om jeg kan fikse et elelr andet lækkert samme med amino

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 23:57

så er der et eksempel på et logo til amino

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 23:59

Hejsa robertrungholm

jeg har smidt et amino logo ind som e.ks.

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 00:01

Per det har du ret i for de 200 kr. kan man få designet et logo og så kan man få en rettelse med hvor jeg retter små ting vis der er det :P

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 16:51

.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:43

Hej CKN,

Jeg vil ikke begynde at trampe rundt i dine priser - det er der andre der tilsyneladdende andre som tager sig af Geeked.
Hvad du har tænkt dig at bruge af tid versus hvad du kan tjene, kan du selv vurdere når du har haft nogle opgaver igennem.

Jeg har derimod et par fif til dig: Jeg ser dagligt opgaver i MediaMouse, hvor vi f.eks. får et logo fra en kunde, som har fået designet det hos en grafikker - og i ca. 1/3 af tilfældende er logoet ikke tryk-egnet.

Husk at holde i baghovedet hvad kunden skal bruge logoet til. F.eks. er Amino-logoet du har lavet fint til en hjemmeside, video eller lignende som er i RGB-farver. Men hvis det f.eks. skal bruges til tryk, så bør du holde alle farverne i CMYK. Det er altid lettest at konvertere fra CMYK-farver til RGB-farver (f.eks. via Photoshop). Så derfor kan det være en god idé at lave logoet i CMYK til at starte med. Så kan du altid med et hurtigt tastetryk lave en RGB version som kunden kan bruge til sin hjemmeside.

Der er så også nogle detaljer omkring bitmap versus vektor-grafik. Et godt og gennemtænkt logodesign er lavet i vektorformat - f.eks. via Illustrator. Derved kan logoet scaleres frit op og ned uden at blive pixeleret. Så er sådan nogle trykker-nørder som mig glade når vi skal arbejde med det; vi kan scalere det ned så det er småt nok til et visitkort og vi kan efterfølgende scalere det op så det kan bruges til tryk på roll-ups og klæbe det op på siden af en bus. Endvidere giver et logo i vektorformat os også muligheder for at gå ind og ændre f.eks. et logo i CMYK-farver til en Pantone-farve, hvis der er behov for det Smile.

Det var blot nogle tips til at hælpe dig lidt på vej Geeked.

/Jesper

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 21:50

Hejsa tak for dine fifs :P

Jeg bruger omkring 1 - 2 timer på at lave et logo. men du skal også lige have i baghovedet at det her er et amino tilbud normal tager jeg meget mere for at lave et logo.....

Mvh.

Casper Kromann Nielsen

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 08:24
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Skrevet kl. 12:54

send mig en mail på kromann11@gmail.com

og beskriv hvordan du gerne vil have dit logo skal se ud + den tekst der skal være på det og des lige :P

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)