Lidt info om min erfaring :P har omkring 5 år´s erfaring med grafisk design har også arbejdet med 3D grafik i noget tid, jeg har blandt andet lavet grafik for en "2D chat" eller som de bliver kaldt en 3D chat. Der brugte jeg meget tid i 3Ds max. og adobes photo shop.
Logoerne jeg laver bliver 100% lavet fra bunden. jeg har desværre ikke nogle Referencer liggene i kan se for har lige fået en formateret min pc for alt mit grafik lå på :p men det er hvad der kan ske når man har med it og gøre.
Ronnikc ikek for at være uhøflig men hvorfor mener du ikke han burde det ?
Tror han mener at for 200,- for man ikke meget logo.. selvfølgelig er der undtagelser, og derfor syntes jeg du skal lave et par logoer eller noget grafisk med Amino navnet eller et anden for at give folk en idé om hvor dine evner rækker og hvad de kan forvente for 200,-:) Det kan jo risikere at dine logoer er mere værd:)
jeg vil gøre mit bedste for at lave det efter jers ønske første gang, men vis der så lige skal rettes en lille smule på det, kan vi nok godt finde ud af det :P
200 kr - minus skat, administration, moms, skattetryk, moms i netto når du skal bruge dem osv. efterlader dig vel med omkring en 20-30 netto spir i hånden ved kassen i netto.
Så er det vel lidt begrænset hvad man kan forvente for en 200 kr :)