Jeg har fået en super mulighed igennem et godt partnerskab med et multinationalt firma, og ville i den anledning høre hvad der kan gøres bedre i konceptet og om det er noget i vil bruge der ude. Vi kan fra den 1/7 tilbyde leveringer i hele danmark til en super god flatrate pris. Konceptet er landsdækkenden og er fra dag til dag ( minuser øer som er +1 dag ) Jeg vil høre om der er noget tilslutning her på følgende: Pakker op til 31,5 kg ( max størrelse ca. som en flyttekasse ) , 34,25 kr ex moms Vi vil gå efter de kunder der sender en forholdsvis stor mændge pakker pr år , er det noget i kan bruge der ude? Er det for dyrt, eller ligger prisen fornuftigt, jeg kan oplyse at en pakke på 30 kg ved postdanmark ligger på omkring 96,25 med de priser vi har ved dem. Kunder der sender under 2000 pakker om året skal betale et fast månedeligt gebyr for at få afhentet deres pakker, og ellers kan man indlevere pakker flere steder i danmark på vores centraler. Der kommer selvfølgelig webbooking ligesom webfragt op på hjemmesiden og vi afhenter mellem 13-16 på alle hver dage. Skyd løs der ude, hvad skal vi gøre for at få dette tilbud igennem til nye kunder, vi skal have en pænt stor mængde for at komme med i denne pris. Folk der sender over 10.000 pakker pr år kan komme rigtigt langt ned i pris. Jeg kan næsten garantere at i ikke finder det billigere andre steder med mindre i sender rigtig mange pakker ( 100.000 + ) Er det en dum ide kun at lave en pris, eller syntes i som os at det er nemmere at forholde sig til som kunde hvis der kun er en pris? Alle priser i dette indlæg er ex moms, og prisen er både gældende for private og erhverv. Emnet er oppe til debat, skyd løs og hvis i kan bruge vores service må i meget gerne sende en email til info@3xwilhelmsen.dk og fortælle mig lidt om hvor mange pakker i sender pr år. |
Hej Christian,
Prisen syntes jeg er helt fin. Når den er så forholdsvis lav, er jeg enig i at det er nemmest at forholde sig til en flatrate løsning
Jeg vil da gerne starte med et par løse skud:
- Hvilke tider på døgnet leverer i til private kunder?
- Hvad er proceduren hvis modtager ikke er hjemme på leveringstidspunkt?
- Vil det være muligt at booke levering indenfor et givent tidsrum?
- Er godset forsikret? Op til hvor meget?
- Vil det være muligt at booke afhentning af returforsendelser?
- Vil det være muligt at se en POD igennem webboking systemet? Eventuelt at få den tilsendt pr. e-mail automatisk?
- Vil det være muligt at sende farligt gods?
- Hvad tid skal der senest været indleveret på jeres centraler for levering dagen efter?