Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nye fragt muligheder

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en super mulighed igennem et godt partnerskab med et multinationalt firma, og ville i den anledning høre hvad der kan gøres bedre i konceptet og om det er noget i vil bruge der ude.

Vi kan fra den 1/7 tilbyde leveringer i hele danmark til en super god flatrate pris. Konceptet er landsdækkenden og er fra dag til dag ( minuser øer som er +1 dag )

Jeg vil høre om der er noget tilslutning her på følgende:

Pakker op til 31,5 kg ( max størrelse ca. som en flyttekasse ) , 34,25 kr ex moms

Vi vil gå efter de kunder der sender en forholdsvis stor mændge pakker pr år , er det noget i kan bruge der ude? Er det for dyrt, eller ligger prisen fornuftigt, jeg kan oplyse at en pakke på 30 kg ved postdanmark ligger på omkring 96,25 med de priser vi har ved dem.

Kunder der sender under 2000 pakker om året skal betale et fast månedeligt gebyr for at få afhentet deres pakker, og ellers kan man indlevere pakker flere steder i danmark på vores centraler.

Der kommer selvfølgelig webbooking ligesom webfragt op på hjemmesiden og vi afhenter mellem 13-16 på alle hver dage.

Skyd løs der ude, hvad skal vi gøre for at få dette tilbud igennem til nye kunder, vi skal have en pænt stor mængde for at komme med i denne pris.

Folk der sender over 10.000 pakker pr år kan komme rigtigt langt ned i pris. Jeg kan næsten garantere at i ikke finder det billigere andre steder med mindre i sender rigtig mange pakker ( 100.000 + )

Er det en dum ide kun at lave en pris, eller syntes i som os at det er nemmere at forholde sig til som kunde hvis der kun er en pris?

Alle priser i dette indlæg er ex moms, og prisen er både gældende for private og erhverv.

Emnet er oppe til debat, skyd løs og hvis i kan bruge vores service må i meget gerne sende en email til info@3xwilhelmsen.dk og fortælle mig lidt om hvor mange pakker i sender pr år.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 22:58

Hej Christian,

Prisen syntes jeg er helt fin. Når den er så forholdsvis lav, er jeg enig i at det er nemmest at forholde sig til en flatrate løsning

Jeg vil da gerne starte med et par løse skud:

• Hvilke tider på døgnet leverer i til private kunder?
  • Hvad er proceduren hvis modtager ikke er hjemme på leveringstidspunkt?
  • Vil det være muligt at booke levering indenfor et givent tidsrum?
  • Er godset forsikret? Op til hvor meget?
  • Vil det være muligt at booke afhentning af returforsendelser?
  • Vil det være muligt at se en POD igennem webboking systemet? Eventuelt at få den tilsendt pr. e-mail automatisk?
  • Vil det være muligt at sende farligt gods?
  • Hvad tid skal der senest været indleveret på jeres centraler for levering dagen efter?
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:08

31,5 kg - Det lyder meget som en GLS løsning. Denne pris kan man også få hos de fleste speditørere. Her ligges afhentningen enten ind i priser eller som en afhentning.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:23

31,5 kg er udregnet efter at en pakke på 30 kg vejer 31,5 kg når den er pakket ind osv.

Vi tilbyder som sagt en flatrate pris hvor kunden kun betaler for afhentning.

Lige for at følge op på de punkter Thomas kom med:

Pakker til privat kunder bliver leveret mellem 16-21.00 på alle hver dage

Hvis modtageren ikke er hjemme ligger vi en seddel i postkassen, hvor kunden så kan ringe ind og aftale en ny leverings dag mod et gebyr  ( som kunden selv betaler ) , vi forsøger desuden at ringe til kunden ½ time i forvejen så han ved vi er på vej, og ellers prøver vi at levere ved naboen eller lign, og ligger en seddel i postkassen hvis dette lykkes.

Ang forsikring skal jeg lige have en snak med min partner, men normalt er alle pakker forsikret op til 2000 kr pr forsendelse, men den vender jeg lige tilbage til.

Vi kan godt påtage os afhentning af retur pakker, dette kan klares i systemet, hvor afsenderen kan sende en stregkode direkte til kunden han så skal påsætte pakken, dette koster et afhentnings gebyr som jeg lige finder til jer

Pod kan ses i systemet i samme sekund pakken er scannet ud, og der er desuden track and trace på alle pakker i systemet.

Farligt gods kan medtages i limited quantities som det så fint hedder, men da dette ikke er en del af konceptet koster det også et gebyr, og der skal oprettes en aftale derom.

Der skal indleveres inden kl 18.00 i Århus, København, Odense, Esbjerg og Ålborg terminalerne.

Gods der skal ud af landet pålægges en dags transit tid så dine pakker kan leveres i hele europa inden for 3 dage til yderst konkurrence dygtige priser

Afhentnings gebyret for folk der sender under 2000 pakker pr år ligger på 50 kr pr afhentning, ( hvis man så har f.eks. 10 pakker er man nede i 5 kr extra pr pakke, som kan vidrefaktureres til kunden )

Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:33

Hej Christian du skriver blandt andet:

Hvis modtageren ikke er hjemme ligger vi en seddel i postkassen, hvor kunden så kan ringe ind og aftale en ny leverings dag mod et gebyr  ( som kunden selv betaler ) , vi forsøger desuden at ringe til kunden ½ time i forvejen så han ved vi er på vej, og ellers prøver vi at levere ved naboen eller lign, og ligger en seddel i postkassen hvis dette lykkes.

Det tror jeg giver utilfredse kunder i længden.

NJ&CO

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:00

Hej Christian,

Vi kunne godt være interesserede, men det er kun nationalt? Vi kunne godt bruge en international løsning nemlig. Måske man kunne lave et samarbejde med et internationalt selskab?

Og mht. prisen, så er stort set alle vores pakker under 1 kg, så vi sparer "kun" 17 kr. pr pakke, og kunden kan ske at få dem en dag senere pga. den tidlige afhentning. Det burde I måske tænke på. Der er jo mange netbutikker, der kører med dag til dag levering, hvis man bestiller før kl. 16, og I afhenter senest kl. 16? Måske det burde være dér, I burde adskille jer?

Mvh Stine

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:08

Hvad tager i fra pakker på 100 - 500 gram, dem sender jeg nemlig mange af hver dag.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:15

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

31,5 kg er udregnet efter at en pakke på 30 kg vejer 31,5 kg når den er pakket ind osv. 

Er det kun vægt - og ikke volumeberegnet?

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:57

Hej stine.

du skriver at du kunne godt bruge en international løsning. hvor til i verden sende du til.

skriv mig en mail og jer vil vende tilbage med nogle priser.

benny@iks-logistik.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 16:14

Hej

Hvordan ser det ud med palle gods, kan i også klare det? alle vores paller vejer max 300 kg. og skal kun sendes nationalt.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)