Det var nok det groveste jeg længe har hørt! Undskyld, men bliver nok lige nødt til at forsvare mig her. Hvordan i alverden kan du sige at mine kommentarer hører til i børnehaven? Jeg spurgte blot hvad han ville med tråden, og hvad det var han ønskede med indlægget. Og kunne da godt tænke mig at vide hvilke andre indlæg skrevet af mig hører til i børnehaven. Send mig en PM.
Jeg er ikke negativ, og jeg er heller ikke sur. Jeg synes dette er et godt sted at være, men meningen med indlægget var lidt uklart for mig, og derfor spurgte jeg ind til meningen med indlægget. Hvad er der dog galt i det?
Send mig en PM, hvis du henviser til mig .. Kunne godt tænke mig at høre dine grimme ting, men ødelæg ikke tråden her.
Tak. Undlader at kommentere yderligere. Du må skrive en PM, hvis du mener der er noget du vil tale med mig om.
Faktisk har jeg aldrig været med til mudderkastning her på Amino, og ville så gerne være fri for det...
|
Senna:Aner ikke hvem manden er, og jeg er ligeglad.
Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.
Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.
Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv.
Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.
Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.
Få jer et liv.
For satan et underholdende indlæg taget i betragtning af hvem det kommer fra ![]()
Du kan være helt sikker på at folk ubetinget mener at du er et af de største spejlæg på Amino, i forhold til at sabotere tråde. Så er sådan en omgang glorie-pudsning sgu god underholdning. Af hjertet tak :)
Ps. Du sender bare din advokat, eller hvad det nu er du er begyndt at true folk med.
Bliv gratis medlem