Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

abonner på indlæg fra bruger

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Hej Senna

Jeg har set en tråd hvor du og en anden nærmest kun brugte enegi på at skælde hinanden ud .... det var sgu ikke kønt.

Hvis dit ønske er at din "modstander" ikke skal kunne følge alle dine indlæg for derefter at sable alt ned ..... tja så kan jeg måske godt forstå dig .... uden jeg ønsker at tage stilling til jeres debat, som jeg må indrømme virker ret useriøs. På den anden side hvis man holder en god tone i sine indlæg er der vel ingen grund til at frasorterer folk

Jeg tror du føler dig ramt på pengepungen .... at dit firma bliver stillet i et dårligt lys..... og det er selvfølgelig aldrig behageligt. Men istedet for at ændre på Amino tror jeg at du skal lade vær med at gå ind i den slags diskursioner og med den form for retorik.

Håber det gav mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det du siger er en del af det. Men har været i kontakt til andre, som af andre grunde ønsker at fjerne personer.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Jeg er 10000 % enig med Senna N**** forsvind

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hvis folk abonnerer på ens indlæg så vil det da være et plus for så skriver man måske noget som andre kan bruge. Jeg bryder mig ikke om at man rakker ned på hinanden men der er desværre ikke demokrati herinde. Det er kun MT og hans stab som bestemmer hvad der skal ske. Men naturligvis lytter de jo til os (andet vil være dumt).

Men man skal også tænke over hvad man skriver og nogle gange stikke en finger (eller hele lappen) i jorden. Jeg har set nogle gange at folk misforstår hinanden med dertil følger at debattten ryger ud på et sidespor.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Jeg har ikke været med her på Amino ret længe.

Men jeg har alligevel en holdning til tonen og "samværet" her.
Den måde den enkelte behandler sine "med-Amino'er" på, afspejler efter min mening den måde vedkommende er at handle med.
Derfor lærer jeg noget vigtigt, når jeg læser mange af trådene.

Hvis man ikke behandler sine omgivelser med sund respekt og afholder sig fra en højtråbende, truende eller nedværdigende tone - også når man ikke er enige - så har man i min verden udstillet sin manglende evne til at indgå i forretningsmæssige aftaler/handler.
Sagt på en anden måde.. Tal pænt og brug Amino til det, som det vel er beregnet til.. og du har uanede mængder af potentielle kunder og samarbejdspartnere. Lader man være, har man i hvert fald afskrevet mig som kunde.

Fortsat god dag!  Smile1

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis man stikker en finger i jorden og opfører sig fornuftigt, så har man ikke behov for sådan en løsning.
Et debatforum er kontant afregning. Alt hvad man gør godt, kommer godt igen og  hver gang man taber hovedet, dummer sig, lyver, manipulerer etc. så får man massen imod sig og det er ikke sjovt.

Så for at gøre en lang historie kort, drop plasteret og kig lidt ind  i jer selv og se hvor skrammerne kommer fra.

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:04

Martin Thorborg:
Alt hvad man gør godt, kommer godt igen og  hver gang man taber hovedet, dummer sig, lyver, manipulerer etc. så får man massen imod sig og det er ikke sjovt.

Matin, nogle gange kommer der sgu nogle guldkorn fra dig Smile

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:10

Det er rigtigt det martin siger. Man må jo tage kritiken med oprejs pande og sige undskyld hvis man har været for hurtig på aftrækkeren,  og man kan hurtigt skældne hvem der har hovedskruet rigtigt på.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:00

Martin Thorborg:

Så for at gøre en lang historie kort, drop plasteret og kig lidt ind  i jer selv og se hvor skrammerne kommer fra.

Dbh Martin

Tak for anbefalingen. Og jeg kunne ikke være mere enig.

Det vi gør, gør vi på grund af det vi kommer fra. De fleste af vores handlemønstre og måder at reagere på, har vi med fra barndommen/vores familie. Hvis man føler sig ramt eller provokeret af andres personlighed er det fordi det rammer "en streng" man kender.

Og ligesom i skolegården, er den eneste møde at få drengene til at holde op med at hive en i rottehalerne, at ignorere dem. Giv dem opmærksomhed og du får dem aldrig til at stoppe og samtidig bruger du din energi uhensigtsmæssigt i stedet for der hvor den kunne bruges konstruktivt :)

Mette

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:47

Hvordan disabler SEO gutten Google Alert?

Jimmy

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)