Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

abonner på indlæg fra bruger

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Efter at have snakket med andre amino profiler, vil jeg nu gerne på vejne af flere efterlyse en funktion der gør det muligt at redigere (fjerne) folk der har abonnement på alle ens komemntare. Hvis man allerede kan dette, så smid et link

På forhånd tak.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:26

Må man spørge hvorfor?

Hvis der er folk som VIRKELIG vil læse alt hvad du skriver, så skal de nok finde de forskellige indlæg alligevel. Og det er jo ikke ligefrem et lukket forum, så du skal nok overveje ikke at skrive ting og sages som du ikke er interesseret i at konkurrenter og samarbejdspartenere læser, alligevel!

Mvh Peder

P.s. Undskyld jeg lige forstyrrede din tråd.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:28

Det var da en dårlig ide....hvorfor?`

Må jeg ikke følger dig mere?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Der kan være flere grunde til at ville fjerne personer. Dette kan være at de har abonnement på dig af de forkerte årsager. Det kan være du ikke vil have deres profil foto på din profil, eller noget helt andet. Min point er at folk skal have ret til selv at bestemme hvad der bliver vist på deres profil. Jeg har snakket DIREKTE med andre amino profiler der ønsker det samme.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:46

Emnet har været oppe før, hvor det blev afvist.

Reklamerne der vises på din profil kan du heller ikke gøre noget ved, og at du har talt med andre DIREKTE er jo som sådan lige meget. Husk på at der rigtig mange brugere her på amino og at 10 kan blive enige om X betyder ikke at andre syntes det samme.

Så nej, lad os endelig beholde den skønne funktion.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er klart nogen er for, andre er imod. Hvis du kigger på et sted som twitter har de også en nofollow funktion eller noget ling, så vidt jeg ved.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Som Kenneth siger har det været diskuteret tidligere og er blevet afvist - både af de fleste Amino'er og af Martin.

Udover at det ville være en rigtig dum ide, synes jeg, så er det i praksis også umuligt. Man kan godt fjerne den konkrete funktion her på Amino, men der er mange andre måder at følge en bestemt person på - f.eks. via profilens RSS feed. Vil du også have fjernet dette? Samt indeksering i Google osv?

Amino er en åben debat, så det man ikke har lyst til andre skal se skal man bare lade være med at skrive her :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Demib, du skriver at det er en åben debat, og du snakker om frihed. Samtidig giver du ultimatumer !!!! hvilken en vil du have.

du kan ikke have en ultimatum politik i en åben debat bare fordi der bliver forslået noget du er imod.

Hvis dette VIRKELIG er en åben debat skal der være plads til at snakke om ting som dette.

Syntes desuden det er mærkeligt at dette udsagn kommer fra netop dig, da du er den der altid beder folk om at holde kæft, skride af H til, eller gøre som du siger. Måske der kun er plads til åben debat så længe udkommet er efter dit hoved ???

Kan godt være det er blevet diskuteret før, men der kommer nye mennesker til. Og fordi de gamle prutter for en krig siden er blevet enige om at det var sådan det skulle gøres, betyder ikke de stadig er i flertal eller at det er det rigtige. Det var desuden bare et forslag, som jeg og andre godt kunne tænke os. Så hvad med at tage debatten seriøst i stedet !

En af mine points var at have andre mennesker på sin profil som ikke er ønskede. Nu er hverken google eller RSS en del af min profil, så at mine tekster ender der er ok.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Senna:
Og fordi de gamle prutter for en krig siden er blevet enige om at det var sådan det skulle gøres

Gad vide hvad Martin og hans Aminostab har det med at blive kaldt "gamle prutter"?Big Smile

Diskussionen er nu ikke gamle. Den popper stort set op hver anden måned. Selvfølgelig skal der være plads til at diskutere nye tiltag på Amino. Men i sidste ende er det alligevel MT og hans stabs beslutning om de vil følge ideen op med handling.

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

hehe ja Embarrassed men nu var det nu mest demib jeg snakkede om, da han fik det til at lyde som om det var ham og hans bande der besluttede det, og martin der godkendte det.

Er nu helt enig hr klovn. har ingen ide om hvor gammel den er eller hvor tit den kommer, men uanset hvad skal der være plads til den.

Det kunne også være der allerede var en løsning, og mest derfor jeg postede tråden.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)