Vi havde gensynsdag for mit højskolehold, og glæden blev kort. 2 af "vennerne" var blevet MLM' er LR og Herbalife. De satte sig i en gruppe som sludrede og hev deres taske op med produkter og ødelagde dagen.
Hvad er meningen? De går ud og sælger i netværket, som de får at vide de skal. Det er dog den klammestes måde at sælge på.
De er begge stoppet igen da de fandt ud af bagsiden af medaljen, de blev ensomme og afstumpede.
Ja det lyder som noget der er set før, jeg gad godt se den gennemsnitlige "levetid" for en MLM forretningstager... tror godt nok der er mange der stopper hurtigt...
og ja der er bedre måder at gøre det på også for MLM'er
Drop det klamme MLM fis og lav en ordentlig forretning i stedet og brug nettet til markedsføring af det.
Ja ja Flemming - så mangler du bare at definere "ordentlig forretning" er det kun det som du og Martin Thorborg gør eller tænker du også på Roskilde og Danske Bank som de gør ?
Jeg vil ikke bruge dine verber men det er da urimeligt det der sker der - syntes du ikke ?
Eller er det kun ok hvis vi alle arbejder med e-trade og SEO og lytter til Martin ? - Tænker lidt på "hjerne vask" pas på Flemming og bevar dig selv og dine drømme og skab det du drømmer om!
Ja, jeg kan ikke lade være at tænke at de må være meget desperate - eller helt uden sociale evner.
Det værste er, at man dårligt kan afvise deres snak på en god måde. Så ødelægger man selv stemningen - og det er præcis hvad de udnytter. Det svarer meget godt til at være sammen med misbrugere...
Men helt ærligt, så er det også bare ekstremt komisk. Jeg husker en mor fra dengang min søn gik i børnehave. Hun gik rundt med et badge på jakken hvorpå der stod noget i retning af Spørg mig om Herbalife - urkomisk, men næsten endnu mere komisk at nogen hoppede på...
Jeg forstår din pointe her, men hvorfor skriver du ikke om Roskilde Bank - Danske Bank - der ikke gik med skilt - men med andet og forførte mange mennesker til, at låne penge mod det krav, at de skulle købe aktier i banken for lånet - hvad syntes du om det ? - Er det markedsføring der kan tages seriøst eller - er Herbalife i virkeligheden mere besekeden i markedsaføring?
Arkitekt:
Men helt ærligt, så er det også bare ekstremt komisk. Jeg husker en mor fra dengang min søn gik i børnehave. Hun gik rundt med et badge på jakken hvorpå der stod noget i retning af Spørg mig om Herbalife - urkomisk, men næsten endnu mere komisk at nogen hoppede på...