Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør din vennekreds til kundekreds !!!!!!!!!!!!!!!!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Vi havde gensynsdag for mit højskolehold, og glæden blev kort. 2 af "vennerne" var blevet MLM' er LR og Herbalife. De satte sig i en gruppe som sludrede og hev deres taske op med produkter og ødelagde dagen.

Hvad er meningen? De går ud og sælger i netværket, som de får at vide de skal. Det er dog den klammestes måde at sælge på.

De er begge stoppet igen da de fandt ud af bagsiden af medaljen, de blev ensomme og afstumpede.

Lyt lige til Thorborg   http://thorborg.tv/viral-marketing-hvordan-flere-brugere-portal.html   han har også en mening om det!!

Drop det klamme MLM fis og lav en ordentlig forretning i stedet og brug nettet til markedsføring af det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:22

Ja det lyder som noget der er set før, jeg gad godt se den gennemsnitlige "levetid" for en MLM forretningstager... tror godt nok der er mange der stopper hurtigt...

og ja der er bedre måder at gøre det på også for MLM'er

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:49

Ja MLM sucks. Få dig et liv og gør noget nyttigt istedet for at jagte din "venner" Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det kunne jo være man skulle gå i lære som SEO ekspert... det er jo nytænkning ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 03:10

Remydk:
Ja MLM sucks. Få dig et liv og gør noget nyttigt istedet for at jagte din "venner

Det er rigtigt kan man ikke sælge excl ydelser så kan da finde andet som er en mulighed eks. SEO - ydelser ------ jow vi kan det hele ik ?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 03:20

Flemming Møller:
Lyt lige til Thorborg

Hvis *man" skal lyttet til andre, så hvorfor ikke lytte til Bill Clinton: http://www.youtube.com/watch?v=X_eGbfTPbGY

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 03:38

Flemming Møller:

Drop det klamme MLM fis og lav en ordentlig forretning i stedet og brug nettet til markedsføring af det.

Ja ja Flemming - så mangler du bare at definere "ordentlig forretning" er det kun det som du og Martin Thorborg gør eller tænker du også på Roskilde og Danske Bank som de gør ?

Jeg vil ikke bruge dine verber men det er da urimeligt det der sker der - syntes du ikke ?

Eller er det kun ok hvis vi alle arbejder med e-trade og SEO og lytter til Martin ? - Tænker lidt på "hjerne vask" pas på Flemming og bevar dig selv og dine drømme og skab det du drømmer om!

mvh john sommer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54

Ja, jeg kan ikke lade være at tænke at de må være meget desperate - eller helt uden sociale evner.

Det værste er, at man dårligt kan afvise deres snak på en god måde. Så ødelægger man selv stemningen - og det er præcis hvad de udnytter. Det svarer meget godt til at være sammen med misbrugere...

Men helt ærligt, så er det også bare ekstremt komisk. Jeg husker en mor fra dengang min søn gik i børnehave. Hun gik rundt med et badge på jakken hvorpå der stod noget i retning af Spørg mig om Herbalife - urkomisk, men næsten endnu mere komisk at nogen hoppede på...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 00:26

Nok en anonym arkitekt !

Har du intet navn?

Jeg forstår din pointe her, men hvorfor skriver du ikke om Roskilde Bank - Danske Bank - der ikke gik med skilt - men med andet og forførte mange mennesker til, at låne penge mod det krav, at de skulle købe aktier i banken for lånet - hvad syntes du om det ? - Er det markedsføring der kan tages seriøst eller - er Herbalife i virkeligheden mere besekeden i markedsaføring? 

Arkitekt:

Men helt ærligt, så er det også bare ekstremt komisk. Jeg husker en mor fra dengang min søn gik i børnehave. Hun gik rundt med et badge på jakken hvorpå der stod noget i retning af Spørg mig om Herbalife - urkomisk, men næsten endnu mere komisk at nogen hoppede på...

Eller er du her bare for at være her ?

mvh john sommer

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 08:42

bill får en bunke dollers for at sige dette. Desuden kan du ikke sammenligne USA og DK. Det er to forskellige kulturer

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)