Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert ? link:tex-tryk.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg vil vide hvem der linker til min side skal jeg så ikke bare skrive link:tex-tryk.dk i google ? Hvis jeg gør det sådan kommer der kun to sider frem og jeg linker da selv mindst fra 10 sider.

Hvad gør jeg forkert ?

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Til at starte med skal der S på, så der står links:

Du kan desuden benytte dig af https://siteexplorer.search.yahoo.com/ den er lidt mere præcis. Google ønsker generelt ikke at blive brugt som backlink ckecker.

Eller så tag et kig på min side Mirus seo under seo værktøj. her er der det du skal bruge og lidt til.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Google giver meget unøjagtige oversigter over links...

Du skal benytte yahoo site explorer til at vise dine indgående links.

Denne søgning giver de links du har til netop den side, hvis du vil have en oversigt over alle links til hele dit domæne skal du søge med linkdomain:

Bemærk boxen hvor der står from all pages, den kan du ændre så du kun ser de links der kommer fra andre domæner...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:56

Tak for hjælpen :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Senna:
Til at starte med skal der S på, så der står links:

Nå? Den var ny - hvordan virker den kommando i forhold til den normale, der hedder "link:domæne.dk"?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 17:37

Thomas Rosenstand:
Nå? Den var ny - hvordan virker den kommando i forhold til den normale, der hedder "link:domæne.dk"?

Den virker minus i forhold til at give et brugbart resultat... Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Kan godt være jeg var for hurtigt ude der. Plejer ikke at bruge Google til at checke efter backlinks, netop fordi de ikke giver et godt billed uanset hvilken tekst du bruger.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Senna:

Kan godt være jeg var for hurtigt ude der. Plejer ikke at bruge Google til at checke efter backlinks, netop fordi de ikke giver et godt billed uanset hvilken tekst du bruger.

Senna jeg vil nødigt være spydig... men nu bortforklarer du igen, og i mine øjne graver du dig selv dybere ned...

Hvilken søgemaskine kender du der virker på den måde, og viser nogenlunde korrekte backlinks med den kommando?
Hvis du kan specificere det, så vi andre kunne lære noget nyt ville det være fint.

Link og linkdomain er dem der virker i yahoo... link virker i google, men det duer de ikke til at vise...

Jeg var ellers ved at overveje at skifte min mening om dine svar da der kom et fornuftigt et i dag, men det var vist desværre en enlig svale der hurtigt døde igen...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Tak for de pæne ord som altid janno. Hvorfor nu ikke indrømme der er tale om spydigheder når det nu er det som bliver brugt.

At jeg ikke benytter mig at link: osv på Google netop fordi det ikke er specielt pæcist, og derfor er i tvivl om der skal s på eller ej siger intet om mig, mine svar eller hvad jeg laver/leverer.

Det var en ærlig felj, og en uskyldig en. Så slap lige af. Har før set folk som DU ville betegne som eksperter herinde fra tage fejl, og indrømme dem til en rettelse. 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Det er altså ikke spydigheder, det er min ærlige mening...

Jeg kender ingen søgemaskiner der giver en backlink oversigt med den kommando... og var du kommet til at skrive noget i retning af  "du skal søge med links:domæne.dk" så havde jeg gerne købt din forklaring.

Men her går du ind og retter den korrekte søgeform til en der direkte er forkert... Så er du meget galt ude i mine øjne...

Det er baggrunden for min kommentar, og baggrunden for at jeg gik ind og skrev et korrekt svar til manden der søgte hjælp.

En ting er at du giver et svar der ikke forekommer helt tydeligt, men ligefrem fejlrette det manden gør korrekt, så synes jeg det er sørgeligt...

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)