Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

defekt vare

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke noget der skaber et godt ry ihvertfald. Stedet er også kendt for at have sådan lidt dårlig kundeservice. Men kender i ikke det at det er et sted der har de fedeste ting men bare er pisse dårlige til kundeservice.

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Se købeloven paragraf 78 stk. 4.

§ 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem

1)   afhjælpning af mangelen,

2)   levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering),

3)   et passende afslag i købesummen eller

4)   ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig.

Stk. 2. Køberen kan ikke kræve omlevering eller afhjælpning, hvis gennemførelse af den valgte beføjelse er umulig eller vil påføre sælgeren uforholdsmæssige omkostninger. Der skal herved tages hensyn til salgsgenstandens værdi uden mangler, mangelens betydning, og om anden beføjelse kan gennemføres uden væsentlig ulempe for køberen.

Stk. 3. Tilbyder sælgeren afhjælpning eller omlevering, kan køberen ikke kræve et passende afslag i købesummen eller ophævelse af købet.

Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

kmtrader:

Nej det er ikke noget der skaber et godt ry ihvertfald. Stedet er også kendt for at have sådan lidt dårlig kundeservice. Men kender i ikke det at det er et sted der har de fedeste ting men bare er pisse dårlige til kundeservice.

Jo, kender det godt.

Det værste er, at god kundeservice kommer tifold igen på den lange bane, også selvom man må æde nogle omkostninger her og nu. Dårlig kundeservice sender et ellers udemærket koncept i graven og det sker inden for alt for lang tid.

Det er for dumt ikke at gøre sit yderste for at gøre en kunde tilfreds, for han/hun vil skaffe dig flere kunder. Dog ikke mange.

En utilfreds kunde vil dog fortælle hele sin omgangskreds og alle, der gider høre på det ved bryllupper og begravelser om sine oplevelser med "skod-firma X", fordi han/hun var utilfreds.

Driver man butik, er nøglen at kunden ALTID skal være tilfreds, også selv om de mange gange er urimelige i deres krav. At man skal efterleve købeloven burde ingen butik være i tvivl om, og derfor er det bare så meget dummere end politiet tillader, når de ikke gør det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja... Det gælder åbenbart ikke for H&M ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)