Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til populær modeblog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle interesserede,

Vi leder efter en seriøs partner til vores modeblog. Vi ønsker en partner der vil stå for udvikling af bloggen, mens Frederik (mig) står for alt design og markedsføring og Emil står for skribenter og indhold.

Bloggen ligger i dag på et Wordpress system, men planen er at vi skal udvikle vores eget system fra bunden, så det er gearet til at sælge annoncer, lave sponsorerede indlæg, "guld-brugere", sms integration og meget mere (fuld kravspecifikation af systemet er under udarbejdelse).
Denne opgave skal vores partner være klar på at varetage.

Vi har arbejdet på site/koncept i et år, og gik i luften januar 2009. Det er gået godt siden og vi har i dag over 25  skribenter  der skriver om mode, musik, gadgets og events. Vi er oppe på lidt over 300 unikke besøgende om dagen og det er stadig mere stigende (kan dokumenteres). Nye indlæg hver dag.

Vi leder altså efter en person eller firma, der har lyst til at være med i projektet, og som har mod på at ligge nogle arbejdstimer i det. Du/i vil få en procentdel ejerskab og dermed tjene penge den dag at vi sælger sitet, eller eventuelt del i overskuddet (månedligt) fra annoncepenge. Hvis vi finder den rette partner, tager vi fat i en advokat og får alle detaljerne på plads.

Der er efter vores opfattelse et stort potentiale og med et nyt system/design vil bloggen kunne have en udemærket indtjening, allerede med de besøgstal vi har i dag.

Hvis jeg har formuleret mig dårligt, eller har glemt nogle informationer så sig det endelig, jeg besvarer gerne jeres spørgsmål.

Spørgsmål kan postes her, sendes som PM eller til min email froghead@gmail.com. Bloggen kan ses her, vores Facebookgruppe her.

NB. Projektet TrendMagazine har intet med mit webbureau PurpleCow at gøre.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:54

Det lyder da utrolig spændende!

Nu er jeg desværre ikke programmør, men hvis du skulle stå og mangle en til noget social markedsføring, eller idéudvikling, så vil jeg da gerne hjælpe.
Konceptet lyder rigtig godt, og er lige mig Smile

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 18:21

Hej Mathias,

Det kan sagtens være at vi får brug for dine ideer til social markedsføring på et senere tidspunkt, så tak for dit indlæg!

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:33

Vi har allerede fået nogle rigtige interessant henvendelser, og vil gerne høre fra flere!

Har du hvad der skal til, så send mig endelig en mail, så sender jeg en retur med mere info om projektet.

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:59

Jeg har før tjekket jeres side og syntes det er et rigtigt vellykket koncept. Jeg ved en del om hvordan man kan gøre et community til brand, hvordan man skaber troværdighed og tilhørsforhold til et site som jeres.

Jeg tror I vil have rigtigt godt af at opbygge en fælleskabsfølelese og en gruppeidentitet omkring sitet. Jeg har skrevet speciale på Medievidenskab om netop disse ting. I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis I har lyst til at lufte nogle ideer eller har brug for noget feedback.

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders - tak!

Nogle af de ting vi gerne vil opbygge, er netop at folk føler sig "hjemme" på TrendMagazine, at de altså er en del af et fælles projekt. Både skribenter og læsere. Vi ser en stigning i kommentarer til indlæggene på siden, og der diskuterer folk og snakker sammen om deres holdninger til forskellige ting, og det er netop det vi gerne vil.

Mht. din viden om communities, så vil jeg enormt gerne tage i mod dit tilbud om feedback. Jeg vender tilbage til dig når jeg har fået skrevet mere om vores ideer og planer for bloggen.

Tak for dit indlæg, god dag og vil tales ved.

Frederik

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:04

Hej Frederik

Lyder som et rigtigt interessant foretagende, som jeg bestemt gerne vil høre nærmere om.

Selv er jeg en dygtig trendspotter med en skarp sans for kvalitet og mode. På kompetencesiden har jeg udprægede kommunikative evner og en markedsføringsuddannelse i bagagen. Med andre ord, så ved jeg, hvordan jeg kommer igennem med budskabet og hvordan man tuner bloggen til det mere merkantile og dermed gør den mere interessant for både annoncører og læsere.

Fra tidligere har jeg erfaring med at skrive nyhedsbreve, direct mails, website arbejde og m.m. - for en af danmarks største og mest produkteksklusive detailkæde. Jeg ser mig selv som den unge, men kompetente drivkraft, der kunne være god for bloggen.

Se evt. min egen annonce og læs om mine kompetencer: http://www.amino.dk/forums/t/59135.aspx?PageIndex=1

Glæder mig til at høre nærmere fra jer :) Send gerne en privat besked for udveksling af kontaktoplysninger.

Mvh

Søren

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 19:54

@ Søren: Jeg beklager det helt vildt sene svar, men jeg har ikke modtaget en mail om at der var nye indlæg.
Du lyder som en spændende fyr, med spændende kompetencer og jeg kunne godt tænke mig at møde dig og snakke om et muligt samarbejde.

Hvor er du fra i landet?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 19:55

@ alle andre: Vi leder stadig efter en partner der kan varetage udviklingen af bloggen. Hvis du kunne tænke dig at få lidt mere information, så send mig en mail på frederik(snabel-a)trendmagazine.dk.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 20:23

Frederik Sally:
@ alle andre: Vi leder stadig efter en partner der kan varetage udviklingen af bloggen. Hvis du kunne tænke dig at få lidt mere information, så send mig en mail på frederik(snabel-a)trendmagazine.dk.

Jeg er desværre heller ikke programør, eller ydeligere teknisk anlagt. Men det lyder som en utroligt spændende projekt syns jeg. Jeg syns allerede nu jeres blog ser spændende og meget indholdsrig ud. Rigtig godt arbejde.

Hvis i kan bruge en sammarbejdspartner på andre måder end den tekniske må du sige til. Jeg besidder grafiske evner, og derudover må det også være det fashanible untryk der følger en Art Director som mig. 

Inden jeg hoppede ud i mit eget webshop projekte sad jeg som inhouse AD'er og Markedsføringsansvarlig for en størrere tøjkæde samt tøjbrand herhjemme. Jeg går også med tanker om at lave fashion nyheder på mit site. Måske ikke så omfattende som trendmagazine her i starten, men på sigt hvem ved så. Jeg syns også en ide omkring Online Fashion TV kunne være rigtig sjov at lege med. 

Simon

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)