Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) søges til Brint projekt

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min sammenarbejdspartner og jeg har lavet en simpel celle der laver vand (H2O) om til en overvejende Brint form (HHO), og med denne celle har jeg fået min gamle Toyota til at køre fra 13.5 Km/L til nu at køre 20 Km/L...

Cellen er bygget som en billig prototype, med materialer købt i forskellige gør det selv forretninger, og med flere penge vil det umiddelbart være muligt at få over 100% bedre benzin økonomi, og endda ret nemt... På sigt vil man kunne afmontere benzintanken og udelukkende køre på HHO, hvilket også ville medføre absolut ingen fourening fra diverse udstødnings gasser, da overskudsproduktet fra en sådan motors forbrænding ville være H2O...

Med meget få midler ville vi kunne skabe store resultater...!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt evt. H2 Logic

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dét ...

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også meget gerne skrive mig en mail, mmc@mc-solutions.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Shell, så skal de nok opkøbe din ide og gemme den langt væk

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, den måtte jeg lige le af:)

- Det skulle ikke undre mig, hvis det rent faktisk kunne lade sig gøre at sælge din idé til Shell:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

At få en bil til at køre på brint udvundet af vand, er en af de mest simple ting i verden.  Det er fysik på 9 klasses plan.

Måden det gøres på er ved at føre elektricitet igennem vandet, helst salt vand. Når dette gøres spaltes det i 2 : ilt og brint. Dette kaldes elektrolyze

At montere dette på en bil er også utroligt nemt. Det eneste du skal gøre er at lede brintet direkte til din karborator, indstille tæningen så gnisten kommer når stemplet er i top og VOLLA en bil der kører på vand.  dette kan gøres med ALLE benzin biler der kører på vejen i dag. Du kan tage en brint tank og sætte direkte på din benxin bil og den vil køre fint.

Det smukt ikke, og utroligt miljø venligt. eneste affald er vand

Det eneste problem med dette er der sker et kæmpe tab i det du omformer energien fra elektrisitet til brint. så vidt jeg husker er tabet 60 %

Dette betyder at du vil skulle bruge over dobbelt så meget energi på at lave brintet, som du for ud af det. 

Dette er derfor utopi med mindre du har fundet en verdens sentation hvor der ikke er dette tab. For så længe tabet er der, vil det meget bedre kunne betale sig at bare lade bilen køre dirtekte på alt den el du eller bruger på elektrolyze.

Fra Zurich, Schweiz
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LaChaizz

 

Send gerne yderligere information om projektet til mos@oryeschiff.ch.

mvh

Morten

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må også gerne sende mig en mail

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Konklusionen på mit tidligere indlæg, hvis det er gået nogen forbi næsen. Er at JA du kan få din bil til at køre dobbelt så langt, men du skal bruge 4 gange så mange penge på det, hvis det altså er dig der betaler strømmen.

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)