Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No Cure No Pay SEO - interesseret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter længere tids planlægning er jeg lige ved at være klar til, at kunne tilbyde mange flere online virksomheder en attraktiv form for SEO service:  No Cure No Pay SEO!

Og her er vel og mærke tale om rigtig No Cure No Pay SEO – optimering af dit eget website og afregning baseret på den faktiske forøgelse i trafik der skabes og/eller de leads eller salg det fører til. Mere om det lige om lidt ...

I første omgang tager vi kun 5-10 virksomheder ind, så vi kan justere og optimere vores arbejdsgange den sidste lille smule inden vi tilbyder det til alle.

Kunne du tænke dig at blive en af de få virksomheder, der får denne mulighed med det samme?
Nedenfor kan du se hvilken type af virksomheder jeg primært er ude efter i første omgang ...

• Dit website skal helst være på engelsk og rette sig mod en international målgruppe

• Du skal helst have et eksisterende og godt system til webanalyse, hvor du kan se hvor mange besøgende du allerede får fra søgemaskinerne, samt eventuelt hvor mange leads og/eller salg de skaber

• Du skal helst have et eksisterende og rimeligt AdWords budget

Du kan kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores løsning.

Men læs først nedenstående, så du er sikker på at No Cure No Pay SEO er det helt rigtige for dig ...

Udover ovenstående kræver No Cure No Pay SEO generelt set, at du virkelig ønsker dette. Det kan måske lyde underligt, for hvem vil ikke gerne slippe med at betale for resultaterne, frem for dyre konsulenter? Det er faktisk ikke helt så enkelt. Lad mig forklare ...

No Cure No Pay SEO er ikke nødvendigvis en billigere måde, at få løst dine behov for hjælp til SEO på. Faktisk vil det normalt ende med at koste mere, hvis det går godt. Og det gør det som regel, når mit team arbejder med det – forstået på den måde, at vi opnår de resultater vi forventer.

Regnestykket er sådan se meget enkelt: Vi vil gerne være med til at tage ansvaret og risikoen for arbejdet med, at søgemaskineoptimere dit website. Men om end det som regel går godt, så vil der altid være kampagner, der ikke går som vi havde håbet på. De skal dækkes ind af de kampagner der går godt. Og dertil skal vi have en fortjeneste på at løbe risikoen. Det ligner lidt samme regnestykke som med en forsikring.

Fordelen for dig er, at du ikke skal af med en masse penge før du ser nogle resultater af vores arbejde. Du slipper for risikoen. Men det har så en pris.

Har du det bedst med at være lidt på den sikre side? Eller har du allerede prøvet at bruge penge på SEO uden at du synes du helt fik det ud af det, som du havde regnet med? Så er No Cure No Pay SEO helt sikkert en god model for dig.

Vil du gerne have din SEO så billigt som muligt? Så er No Cure No Pay SEO ikke den rigtige løsning for dig.

Kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores No Cure No Pay SEO løsning.

Der har i mange år været udbudt No Cure No Pay SEO services, der bygger på rankings – altså, hvor du betaler for opnåede rankings på bestemte keywords i bestemte søgemaskiner. Jeg har aldrig ville tilbyde den slags, da jeg mener det er en forbandet dårlig aftaleform. I praksis har det da også vist sig, at netop denne variant af No Cure No Pay SEO har skabt langt flere konflikter mellem leverandører og kunder end de fleste andre SEO services. Så jeg anbefaler stadig alle at anvende andre aftale- og afregningsformer.

Jeg har også tidligere kørt No Cure No Pay SEO aftaler med nogle få virksomheder. Problemet har bare været, at det indtil nu har krævet enormt mange resurser at evaluere projekter, sætte dem op og ikke mindst måle og administrere aktiviteterne. Det har begrænset det til meget, meget få men store projekter.

Det nye er, at vi har fået et system til at håndtere det hele, der er mange gange mere effektivt og forfinet end de tidligere værktøjer vi har brugt.

Det betyder blandt andet ...

• Vi kan hurtigere evaluere dit website og online virksomhed med henblik på at afgøre, om vi kan tilbyde en No Cure No Pay SEO aftale – og på hvilke betingelser

• Vi har en standardiseret, billig og sikker måde at måle resultaterne på – og ikke mindst rapportere dem til dig i et overskueligt og gennemsigtigt format

• Vi kan afregne på både kliks (både søg og links), leads og salg – eller en kombination deraf.

Med vores No Cure No Pay SEO løsning håber vi, at være med til at forny og forbedre SEO markedet og gøre SEO til et ”mediekøb” på linie med andre medier og markedsføringsformer.

Kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores No Cure No Pay SEO løsning.

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:29

kunne godt være interesseret...hvad koster det??

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:38

Prisen afhænger helt af markedet - det er umuligt, at lave en generel prisliste :)

Som en del af vores evaluering vurderer vi hvilken afregningsform vi kan tilbyde, samt afregningen for dette. På baggrund af evalueringen laver vi et tilbud, som du så kan tage stilling til.

Det er naturligvis først når du accepterer et tilbud, at vi går videre med sagen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:13

Jeg har allerede fået en del spændende henvendelser. Tak for det! :)

Jeg kan dog allerede nu se, at nogle af de samme spørgsmål - særligt omkring priserne, går igen fra mange - og det er jo egentligt forståeligt nok. Så derfor ville jeg lige uddybe det lidt her ...

Den pris vi tilbyder vil som udgangspuntk være en "markedspris" - uanset om det er på klik-, lead- aller salgsbasis der afregnes. Med "markedspris" mener vi den pris, som markedet faktisk afregner for trafik på den relevante type keywords.

Det system vi benytter analyserer mange forskellige faktorer - en af dem er de priser der faktisk betales i AdWords på de relevante keywords. Det er en god indikator af markedsprisen.

En No Cure No Pay SEO aftale er således, som jeg også lidt beskrev ovenfor, ikke nødvenigvis en billigere måde at skaffe trafik på - det er blot en form, hvor du har større sikkerhed for ikke at betale uden at få resultater. 

Vi vil gerne med denne aftaleform sidestille SEO i forretningsformen med f.eks. AdWords.  Det skal være lige så let og lige så transparent for dig at købe SEO som når du køber AdWords.

Så hvis du har et produkt eller en service, hvor du oplever at priserne på AdWords for dine relevante keywords er alt, alt for høj - så er vores No Cure No Pay SEO aftaler nok heller ikke noget for dig.

Dertil kommer, at dit projekt skal have en vis volumen, for at det kan betale sig for os at køre det - det er bl.a. derfor vi helst vil have engelskprogede/globale sites ind i første omgang.  Hvis potentialet i opgaven er for lavt så kan vi ikke få den her aftaleform til at hænge sammen.

Alt dette siger jeg på ingen måder for at forsøge at skræmme nogle væk. Det er blot for at være så ærlig og "up-front" som mulig omkring den service vi kan tilbyde - og til hvem Confused

Den type virksomhed, som jeg selv tror kan få rigtig meget glæde af en No Co No Pay SEO service som vores er dem der i forvejen bruger mange penge på f.eks. AdWords. Hvis du gør det, så har du allerede fine-tunet dit website til keyword trafik, du kender prisen, og du har fået det til at hænge sammen (forhåbenligt) forretningsmæssigt.

Med en No Cure No Pay SEO aftale, kan du enten øge trafikken på de samme keywords som I din AdWords kampagne - eller skrue lidt ned for dine AdWords og bruge pengene på tilsvarende organiske kliks - simpelt hen for at være mindre afhængig af en kanal.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 09:42

www.eneret.dk er måske interesseret, selv om vi selv har SEO optimeret sitet lidt, så gad vide om der er mere at gøre, forslag modtages altid med kyshånd

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:48

Tråden er 3 år gammel Mogens. Men du fik vel en "advarsel" da du oprettede dit indlæg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)