Efter længere tids planlægning er jeg lige ved at være klar til, at kunne tilbyde mange flere online virksomheder en attraktiv form for SEO service: No Cure No Pay SEO! Og her er vel og mærke tale om rigtig No Cure No Pay SEO – optimering af dit eget website og afregning baseret på den faktiske forøgelse i trafik der skabes og/eller de leads eller salg det fører til. Mere om det lige om lidt ... I første omgang tager vi kun 5-10 virksomheder ind, så vi kan justere og optimere vores arbejdsgange den sidste lille smule inden vi tilbyder det til alle. Kunne du tænke dig at blive en af de få virksomheder, der får denne mulighed med det samme?
Du kan kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores løsning. Men læs først nedenstående, så du er sikker på at No Cure No Pay SEO er det helt rigtige for dig ... Udover ovenstående kræver No Cure No Pay SEO generelt set, at du virkelig ønsker dette. Det kan måske lyde underligt, for hvem vil ikke gerne slippe med at betale for resultaterne, frem for dyre konsulenter? Det er faktisk ikke helt så enkelt. Lad mig forklare ... No Cure No Pay SEO er ikke nødvendigvis en billigere måde, at få løst dine behov for hjælp til SEO på. Faktisk vil det normalt ende med at koste mere, hvis det går godt. Og det gør det som regel, når mit team arbejder med det – forstået på den måde, at vi opnår de resultater vi forventer. Regnestykket er sådan se meget enkelt: Vi vil gerne være med til at tage ansvaret og risikoen for arbejdet med, at søgemaskineoptimere dit website. Men om end det som regel går godt, så vil der altid være kampagner, der ikke går som vi havde håbet på. De skal dækkes ind af de kampagner der går godt. Og dertil skal vi have en fortjeneste på at løbe risikoen. Det ligner lidt samme regnestykke som med en forsikring. Fordelen for dig er, at du ikke skal af med en masse penge før du ser nogle resultater af vores arbejde. Du slipper for risikoen. Men det har så en pris. Har du det bedst med at være lidt på den sikre side? Eller har du allerede prøvet at bruge penge på SEO uden at du synes du helt fik det ud af det, som du havde regnet med? Så er No Cure No Pay SEO helt sikkert en god model for dig. Vil du gerne have din SEO så billigt som muligt? Så er No Cure No Pay SEO ikke den rigtige løsning for dig. Kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores No Cure No Pay SEO løsning.
Jeg har også tidligere kørt No Cure No Pay SEO aftaler med nogle få virksomheder. Problemet har bare været, at det indtil nu har krævet enormt mange resurser at evaluere projekter, sætte dem op og ikke mindst måle og administrere aktiviteterne. Det har begrænset det til meget, meget få men store projekter. Det nye er, at vi har fået et system til at håndtere det hele, der er mange gange mere effektivt og forfinet end de tidligere værktøjer vi har brugt. Det betyder blandt andet ...
Kontakte os på info@demib.com hvis du gerne vil være en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores No Cure No Pay SEO løsning. |
kunne godt være interesseret...hvad koster det??