Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP med logo design

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vælger at få designet et logo via http://www.astada.com/ , er man så tvunget til at vælge et af designsne? Eller kan man blot lade være med at acceptere nogle af forslagene hvis man ikke kan li dem?

Hvordan foregår det? Skal man sætte krav til hva størelse man skal bruge osv.? Eller laves der blot udksat og så bliver det rentegnet bagefter?

Hvad er jeres erfaringer med brug af denne side? Kunne rigtig godt tænke mig at hører jeres oplevelser med det. Og evt. om der er lignende sider som er bedre?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars

Om nogen burde jeg kunne give svar på dine spørgsmål. :-)

Hvis man vælger at få designet et logo via http://www.astada.com/ , er man så tvunget til at vælge et af designsne? Eller kan man blot lade være med at acceptere nogle af forslagene hvis man ikke kan li dem?

Du behøver ikke vælge en vinder hvis der ikke kommer noget du ikke kan lide. Men hvis det ikke lykkedes at frembringe et acceptabelt logo skyldes det ofte at det man efterspørger ikke er specifikt nok. Det duer f.eks. ikke bare at skrive " I need a logo for my company, i like green" Det skal være mere specifikt. Her er et link til en konkurrence hvor der var skrevet en god design breif. En god design brief gør at man får det man ønsker og at mange designere ønsker at deltage inkl. de dygtige af dem. For der er os mange dårlige.

Jo mere specifik, jo bedre. Det er altid en god ide at skrive branche, ens målgruppe osv. samt hvilke forventninger man har til logo'et. hvad skal det udstråle osv. Derudover er det vigtigt hele tiden at gå ind og give konkret feedback til designerne når de uploader designs, jo hurtiger feedback jo flere og bedre designs.

Hvordan foregår det? Skal man sætte krav til hva størelse man skal bruge osv.? Eller laves der blot udksat og så bliver det rentegnet bagefter?

Hvis du i format skriver at det skal være AI, så får du en adobe illustrator fil som er en vektor baseret fil og det skal dermed ikke rentegnes. Så det du får er et færdigt logo du kan forstørre lige så meget som du ønsker.

Hvad er jeres erfaringer med brug af denne side? Kunne rigtig godt tænke mig at hører jeres oplevelser med det. Og evt. om der er lignende sider som er bedre?

Du må hellere få nogle andre til at svare på det. Jeg ved da at omkring 7-10 Amino brugere har fået lavet deres logo der og været tilfredse, så de melder nok tilbage her når de ser indlæget :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Tak for dit fyldest gørende svar Martin :) Det var lige hvad jeg havde brug for vide !

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:40

Super, du siger bare til hvis der er noget andet du gerne vil vide.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Martin:
Super, du siger bare til hvis der er noget andet du gerne vil vide.

Det skal jeg gøre Martin :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:53

Lars Mathiesen:

Aboutweb.dk:

Har godt set tråden på et tidligere tidspunkt, ser rigtig flot ud.

Så det du mente var at "du også kan klare opgaven" som alternativ til astada ?:P

Sagtens Wink og ifl min lommeregner så er jeg 303,28kr billigere end astada.comYes

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 07:54

Jeg har brugt Astada.com for en kunde, men stor tilfredshed.

Det kan godt være at det kan gøres billigere hvis du går til én designer, men hele essensen i dette er at du har mange forskellige designere der giver deres bud på et logo.

Det giver rigtig mange forskellige forslag - fra utrolige dygtige designere.

Mit næste logo vil også blive købt på Astada.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)