Ønsker du at bruge vores service så kan jeg kontaktes på Thomas@aboutweb.dk, og med mindre vi får rigtigt mange opgaver via dette indlæg så kan vi have et 6 stks logoer klar til dig inden for 24 timer
Hvis du kan lave de 6 logoer til flash-bannere, er jeg interesseret
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg må sige at det er godt nok en billig pris I tilbyder! med den fine standard du viser med eksempel-logoerne ville jeg mene i sagtens kan tage mere ;-)
Merpris? Kan du ikke i stedet lave 4 logoer, og så det ene af dem animeret?.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OK Jeg skal nok undlade at forsøge at veksle det til noget andet, så.
Du laver jo flotte flash-bannere, så hvis du er interesseret, må du gerne kontakte mig med et skarpt Amino-tilbud på et flash-banner, som jeg skal bruge i forbindelse med en åbninsreception om ikke så længe.
På forhånd tak.