Jeg sidder her midt i min læseferie, og tænker over hvad jeg skal lave efter mine eksamener.
Jeg mangler en idé til en hjemmeside, en god en der kunne trække lidt traffik. Jeg har allerede en selv, men den er MEEEEEEEEEEEEEEEGA tidskrævende, og så tænkte jeg om de var en på amino der havde en idé de ikke selv gad eller havde tid til at udføre.
Og så vil jeg gerne have lidt feedback på min idé.
Min idé går ud på at lave en hjemmeside om danske sportsprofiler, en simpel side hvor jeg stille og roligt tilføjer nye sportsprofiler. Der er bare et stort problem ved denne side, den skal jo opdateres når der sker noget nyt for en af sportsprofilerne, og så tager det lang tid før den er færdig, jeg skal jo nok have lavet de første 30-50 profiler før der begynder at komme lidt traffik. Hvad synes i? er idéen god?
Mvh. John Bakken :D
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Det er en side med alle danske sportsprofiler fra de fleste sportsgræne, til at starte med vil jeg selvfølgelig skrive om de største, men efterhånden vil jeg udbygge :) siden skal selvfølgelig ikke fyldes med samtlige sportsfolk der f.eks spiller i sas-ligaen, men kun de "store" og dem der præsterer mest, og der bliver snakket mest om :)
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Altid hvis jeg skal bruge noget info om en fodboldspiller, wikipedia'er jeg ham, og der er stort set altid tilstrækkelig information om det meste. Selv de mindre kendte spillere er der en del info om.
Du skal bare have nogle tumper til at lege ”Moderator” gratis. Det er der flere folk der synes er vild interessant det skal du bare udnytte. Så giv dem en sportsgren eller måske et hold hver som de vedligeholder.
Du skal så bare huske at rose tumperne lidt, så de føler sig vigtige
Hvad med at opsætte en wiki? så kan alle dine kommende brugere hjælpe med at opdatere indholdet, og med lidt held ender det faktisk med at være 100% brugergeneret i sidste ende.