Hejsa aminoer I Pakken med følger: Webshop Systemet:
Casper Kromann Nielsen |
Hej Casper.
Vil du lave en webshop + opsætning uanset kravspecifikation til det højeste bud der er givet inden kl.12.00 den 25 maj?
Er det en del af en reklamekampagne for dine færdigheder, fordi det kan komme til at koste dig dyrt hvis du ikke har tænkt dig om.
Det kunne jo være at det "højeste" bud bliver et par tusinde, men at kravene til webshoppen betyder at du skal købe features der koster langt mere end det.
For eksempel:
Jeg vil gerne have en webshop der skal være på 7 sprog, have nyhedsmail, online direkte chat support, og man skal kunne betale med alle slags kort...
Foruden det, har jeg 5 forskellige kampagner på adwords, der alle skal have en kampagneside og webshoppen skal være foruden det være fuldt ud SEO optimeret.
Når det så er sagt, kan man jo sagtens sige det ikke kan gøres for 400 kroner, men du har jo selv våget dig ud i det :)
Bare nogle venlige tanker til et projekt der kan ende ud i at en eller flere parter bliver slemt skuffede...
RETTET: Du er hurtig til at rette i dit indlæg. Der ser ud til at være lidt mere styr på det nu, end da jeg startede med at svare, men dog kan der stadig være en del falgrupper ;)
-Karsten