Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebay shop!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg  vil gerne lave en shop på Ebay, måske blot en auktion til at starte med men synes er meget svært at finde noget på dansk om hvordan man sælger på Ebay.

Er der en med god erfaring i salg på Ebay, der vil hjælpe mig på vej? Eller kender du en, der kan?

Venblig hilsen

investor1111

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:10

Hmm Ebay ville jeg holde mig fra om det så er at skulle sælge noget eller købe noget.. Findes så utrolig mange fuskere på den hjemmeside at man skulle tro det var løgn!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Synd at du synes det ! Jeg har handlet i Ebay siden starten, handler der faktisk hver uge - og har aldrig oplevet noget fusk! Men selvfølgelig findes det da, som alle andre steder - men hvis man læser feedbacks (hvad tidligere kunder mener), ser hvor lang tid sælgeren har været medlem, og ellers læser varebeskrivelsen grundigt, skal man da ikke være nervøs for at handle på Ebay!

Mht til at sælge på Ebay, har jeg selv forsøgt et par gange, dog uden held - tror produkterne var for dyre og fragten fra Danmark til USA ligeså. Mvh Pernille 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Miloz:
Hmm Ebay ville jeg holde mig fra om det så er at skulle sælge noget eller købe noget.. Findes så utrolig mange fuskere på den hjemmeside at man skulle tro det var løgn!

Lige meget om du handler på dba.dk, guloggratis ebay eller i webshops/butikker vil der altid være brodne kar. Det er ofte nogen gagne bare at se om tilbudene er realistiske og ikke alt for billig, eller som tidligere nævn læs feedback på folk.

Men hensyn til webshops kan man jo tjekke trustpilot.dk og se hvilke erfaringer med den pågældende webshop. Men man kan altid komme ud for at blive taget ved næsten, that's life!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)