Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behanlings makker søges til klinik opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er uddannet zoneterapeut fra feb 2009. Til sommer bliver jeg færdig som sports massør og sportsernæringskonsulent fra Sports Education. Jeg har også taget akupunktur 2000 og er igang med anatomi hos læge Ole Købke. Til jan 2010 har jeg opfyldt alle krav til at blive RAB og momsfritaget.

Jeg søger en makker til opstart af klinik. Du skal være en motiveret behandler der brænder for sit fag og er interesset i løbende vidre uddannet sig. Jeg forstiller mig at klikken kan tilbyde en brede vifte af behandlingsformer der hovedsageligt fokuserer på bevægelses apparatet, sports skader, smertebehandling og kostvejledning.

Du skal være med helt fra starten til at design hjemmesiden, indrette klinikken, vælgeproduktsalg og alle de andre ting der høre med til opstart og drift af en klinik.

Jeg er fleksible med hvornår opstart skal være og venter gerne på den rigtig makker.

Hvis det fanger din interesse er du velkomme til at kontake mig. Skriv gerne om din baggrund, uddannelse, fremtidsplaner.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Det lyder interessant. Hvor i landet befinder du dig?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:14

Hej Kimw

Ved ikke om dette er en mulighed, men mine forældre har en fodklinik med fodpleje og skomageri, de er i gang med at sælge den. Har eksisteret i en årrække og har et godt fast klientel, der sikrer en god måndelig indtægt. Måske var det en mulighed at overtage hvis du har en makker eller finder en der er fodpleje eller skomager. Klinikken kan deles op i to, og begge danne individuel grundlag for en stabil årsindtægt.

Ved godt det ikke lige var hvad den tråd omhandlende, men nu har du fået muligheden - Forretningerne er placeret i Odense

Med venlig hilsen og god vind med din fremtidige forretning

Kim 

Fra København
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:02

København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)