Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digital underskrift af PDF dokument

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige installeret et Magento modul som gør det muligt for at sende faktura i .pdf format direkte fra webshoppens administration.

Til dette skal der bruges en nøgle/signatur fil og mit spørgsmål er hvilken nøgle det er man bruger til underskrive .pdf dokumenter digitalt. Er det den man bruger til at underskrive e-mails digitalt med eller den fra domænets SSL-certifikat eller noget helt andet?

Feltet hvor nøglen skal indtastes har denne hjælpe tekst: Kopier indholdet af dit certifikat/signatur fil inklusiv din private nøgle her. Inkluder alt fra -----BEGIN RSA PRIVATE KEY----- til -----END CERTIFICATE-----

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:19

Du skulle meget gerne have en tekst fil liggende som indeholder din private nøgle. Jeg kan bare ikke huske hvilken "extension" den slutter på. Er det ikke noget a la .pck eller??!

Er der andre der husker lidt bedre end undertegnede?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:28

Rasmus Lindgren:

Du skulle meget gerne have en tekst fil liggende som indeholder din private nøgle.

Hvilken private nøgle er der tale om?

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 05:51

Hvis du ingen nøgle har, eller er i tvivl, så har du højst sandsynelig ikke nogen.

Efternavnet er vistnok *.ppk.

Hvis du ikke har en nøgle kan du generere en. Dette er lidt omstændigt, men kræver tredjeparts software.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:31

Nu ved jeg ikke hvad I mener med digital underskrift men kan man lave en underskrift i et brev lavet i PDF format ? Så er jeg da bestemt interesseret. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)