Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk > Norsk + Svensk oversætter søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have oversat et af mine websites til norsk og svensk.

Kontakt mig på ms@onlinefactory.dk og hør mere om opgaven!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:15

Jeg har fundet en norsk oversætter, og mangler nu kun en der kan oversætte fra dansk til svensk for mig. Der er tale om cirka 5 A4-sider i ren tekst.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:33

Hvad vil du give for det?

konen har gået på gymnasiet i sverige og levet der i 7-8år så hun er flydene på svensk, måske kan hun hjælpe hvis du vil give en god pris :)

Mvh
Daniel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:40

Vi kender flere i Sverige som sagtens kan varetage opgaven. Så send en pm med hva du vil give og så sender vi det videre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 22:57

Hej Mattias,

Jeg kan anbefale www.denkermedia.dk - de er super professionelle og hurtige til at svare tilbage med et tilbud på en opgave.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:46

Fashion-Seller:

...............send en pm med hva du vil give..............

Det var da en sjov måde at arbejde på. Burde det ikke være omvendt? Altså at firmaet kommer med et tilbud, som kunden så kan acceptere eller lade være?

Jeg har også hørt godt om Denker Media - så de er måske værd at tage fat i? Husker at jeg fik et tilbud engang, som lød rigtig fornuftigt, så det er nok dem jeg bruger når vores site engang skal lanceres i Sverige :)

Hilsen Morten

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:00

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Fashion-Seller:

Det var da en sjov måde at arbejde på. Burde det ikke være omvendt? Altså at firmaet kommer med et tilbud, som kunden så kan acceptere eller lade være?

Jeg ved godt at det ikke var rettet imod mig, men jeg vil lige forsvar mig med at jeg ikke er et firma og godt må skrive sådan :P

Selfølgelig er det bedste valg at bruge et firma som lever af at lave sådanne oversættelser, men prisen er som regel også derefter.

Hvis man tilgengæld ikke har så mange penge, kan det måske være rart at finde en privat person som f.eks. min kæreste som har boet næsten 8 år i sverige og er 100% flydende på både dansk og svensk skriftligt såvel som mundtligt.

Jeg har også hørt godt om Denker Media selvom det ikke er en verden jeg bevæger mig i.

Mvh
Daniel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Fashion-Seller:

Jeg har også hørt godt om Denker Media - så de er måske værd at tage fat i? Husker at jeg fik et tilbud engang, som lød rigtig fornuftigt, så det er nok dem jeg bruger når vores site engang skal lanceres i Sverige :)

Hilsen Morten

Det kan du selvfølgelig have ret i, men nu er det højest sandsynlig fritidsarbejde og dermed er det vel fair nok at forelægge opgaven med et prisforslag. De laver ik oversættelser til daglig, men har da hjulpet flere vi kender med det.

Erfaring viser bare at et prisforslag fra køber, giver den hurtigste afgørelse fra begge parter. Ellers trækkre forhandlinger tit i langdrag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)