Hej med jer. |
Hej Jannick
Det skulle være til at lave.
Send mig en mail hvor du beskriver systemet lidt bedre så sender jeg dig et tilbud:
Mvh
Daniel Knudsen
daniel@dytt.dk
Hej med jer. |
Hej Jannick |
Hej Jannick. Jeg kan lave en sådan løsning - i ASP - evt. inklusiv grafisk design. Uden nærmere specifikation vil jeg sige at det vil koste ca. 6-7.000 kr. + moms. Samtidig kan jeg evt. tilbyde nogle gode fotoløsninger til disse fester/ture. Venlig hilsen |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Hej jannick89, Her er der ingen tvivl om hvem du skal have fat i hvis du mener det seriøst (hvis du spørger mig) Du skal have fat i Søren Andersen, som iøvrigt også er Amino. Se hans hjemmeside her : http://www.taenkkreativt.dk/ Han er virkelig dygtig og har hjulpet mig med en bred vifte af løsninger. Mvh Lars H. |
Du finder ham på Amino under navnet "Søren Lander". |
Hej Jannick, Kan på det kraftigste anbefale at få lavet det professionelt, kan kun på det kraftigeste anbefale compusoft. Har brugt dem de sidste 5 år. Held og lykke med techno festen. Rasmus |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Bare for at være på tværs så lyder det til at du hentyder til at vi andre som har lagt en besked i tråden ikke er proffesionelle :) mvh Daniel
|
Hej Daniel, Det er slet ikke for at sige i ikke er professionelle, beklager - var ikke meningen. Jeg anbefaler blot folk jeg selv kender. Rasmus |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej Rasmus |
Lige lidt off-topic., men må man så spørge hvorfor du ikke buger det hjemmeside design som han har liggende under sine referencer?
|