Det er fuldstændig korrekt, at du kan gøre det selv.
Binavne indsættes via webreg, men husk at optagelse af binavn er en ændring af selskabets vedtægter, og at en generalforsamling således skal godkende optagelsen. Så ud over at optage binavnene skal du også indsende/uploade de nye vedtægter.
Det er faktisk ikke svært at lave et referat af en ekstraordinær generaltforsamling og at redigere navne/binavne i vedtægterne når først de ligger der. Revisoren der har sagt at der skal en advokat på hvis det er en advokat der har lavet dem skal nok have nogle lærepenge tilbage
Det er meget vigtigt altid at anvende en advokat nåpr man ændre forhold i vedtægterne, eller overhovedet overvejer noget som helst juridisk... kun på den måde kan man som seriøs virksomhedsejer sove roligt om natten. Din revisor er godt opdraget og formentlig en af mine bedre forretningsforbindelser, og jeg vil sende ham en kurv, hvis jeg fik navnet... Nå men lyt ikke til andres råd, for selv om det de skriver er sandt så kan du jo ikke rejse erstatningskrav for tab mod dig selv, hvis du skriver forkert...
Takker, har været længe væk fra Amino... pga af humoristiske retssager med humoristiske dommere med halvbriller og gråstrængte skjorter og matchende hår og personlighed - meget spændende... Hø hø skulle bl.a. gennemføre procedure i retten på Frederiksberg alt imens stillads blev boret ind i muren udenfor.. måske derfor blev sagen tabt henset til manglende ørenlyd for mine altid tilstedeværende ujuridiske guldkorn...