Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af binavn ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Er det nok at logge ind på webreg og indtaste navnet og klikke med musen et par gange hist or her?

Min revisor mener at fordi en advokat stiftede mit selskab skal advokaten også registrere det ønskede binavn. Evt. fordi det skal tilføjes i papirene

Er det rigtigt?

Ville være nemmer at bruge 30 sekunder herhjemme end en time hos en advokat samt et par tusind kr.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:35

Du skal afholde en generalforsamling hvor det besluttes og indesende referat m.v. til erhvervsstyrelsen hvor i du ansøger om binavne.

De første 5 er vist gratis og derefter er der et gebyr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Der er ikke noget i vejen for, at du selv ændrer og indsender vedtægter mv. til EogS!

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BeerMeister:

Er det nok at logge ind på webreg og indtaste navnet og klikke med musen et par gange hist or her?

Ja

BeerMeister:

Min revisor mener at fordi en advokat stiftede mit selskab skal advokaten også registrere det ønskede binavn. Evt. fordi det skal tilføjes i papirene

Er det rigtigt?

Nej

BeerMeister:

Ville være nemmer at bruge 30 sekunder herhjemme end en time hos en advokat samt et par tusind kr.

Ja

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Fra  ETOS Advokater Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Det er fuldstændig korrekt, at du kan gøre det selv.

Binavne indsættes via webreg, men husk at optagelse af binavn er en ændring af selskabets vedtægter, og at en generalforsamling således skal godkende optagelsen. Så ud over at optage binavnene skal du også indsende/uploade de nye vedtægter.

Med venlig hilsen

Jesper Rye Jensen, advokat

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:01

Det er faktisk ikke svært at lave et referat af en ekstraordinær generaltforsamling og at redigere navne/binavne i vedtægterne når først de ligger der. Revisoren der har sagt at der skal en advokat på hvis det er en advokat der har lavet dem skal nok have nogle lærepenge tilbage Big Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er meget vigtigt altid at anvende en advokat nåpr man ændre forhold i vedtægterne, eller overhovedet overvejer noget som helst juridisk... kun på den måde kan man som seriøs virksomhedsejer sove roligt om natten. Din revisor er godt opdraget og formentlig en af mine bedre forretningsforbindelser, og jeg vil sende ham en kurv, hvis jeg fik navnet... Nå men lyt ikke til andres råd, for selv om det de skriver er sandt så kan du jo ikke rejse erstatningskrav for tab mod dig selv, hvis du skriver forkert...

Wink

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13

Rart at se at du har bevaret din humoristiske sans! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 09:38

Takker, har været længe væk fra Amino... pga af humoristiske retssager med humoristiske dommere med halvbriller og gråstrængte skjorter og matchende hår  og personlighed - meget spændende... Hø hø skulle bl.a. gennemføre procedure i retten på Frederiksberg alt imens stillads blev boret ind i muren udenfor.. måske derfor blev sagen tabt henset til manglende ørenlyd for mine altid tilstedeværende ujuridiske guldkorn...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)