Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ret til domæne

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Om han kan kræve at du skal finde et nyt domæne er op til domæneklagenævnet og DK-Hostmaster efter regler om TypoSquatting...

Læs om TypoSquatting her:

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bliver navnet taget til klagenævnet så bliver det 100% tager fra dig, det ligger alt for tæt op af hans domæne. Han har et firma på det navn, og det er også oprettet før dit, du har ingen chance for at vinde

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:42

Jeg er på "du har en dårlig sag" vognen. "Design" og "web" er ganske rigtigt generiske ord, men design4web er en mere kreativ videreudvikling, som jeg vil mene ikke er helt så generisk i sin helhed.

For mig at se ser det mest af alt ud som om, at du snylter på hans navn. Jeg stiller mig også uforstående overfor valget:

1) Tal der skal udgøre det for ord var en kedelig trend, der opstod blandt teenage webmastere omkring årtusinde skiftet. Et navne skifte vil efter min mening kun gavne dig, men jeg har heller aldrig været fan af den slags gøjl.
2) Wep? Ahva'?

Det er en kamp der ikke er værd at tage efter mening. Få da skiftet navn.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare du skulle finde et andet navn :)

Design4web/Design4wep er alligevel ret cheesy og sender ikke så professionelle signaler som det kunne.

Og efter at have kigget lidt på din side kan jeg heller ikke finde et logo du har lavet til design4wep, så altså, find på et andet navn og upload din samme side under dette.

Ellers en fin side du har, men bliver lige nød til at komme med 3 punkter jeg synes du kunne gøre anderledes:

1: Find et nyt navn, og lav et flot logo hertil

2: Dit top billede af hende damen skal væk. Det går bare ikke at strække billeder i en dimension, og det sender virkeligt et dårligt signal, at du ikke behersker billede redigering. Hvilket jeg selvfølgelig tror du gør, du har jo en grafisk virksomhed :)

3: Find et nyt farve tema. Jeg er super vild med baggrundsfarverne og grafiken i baggrunden, men den grønne farve på menu bjælken passer bare ikke ind til disse.

Ellers er det en flot side du har, og jeg er sikker på det i sidste ende vil gavne dig mere med et nyt navn :)

Med venlig hilsen

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:27

Hej

Jeg ligger mig til de andre at du burde skifte navn og som alle andre vil jeg også spørge hvor "wep" kommer fra.

som en sidenote synes jeg du skal finde en som kan læse dine tekster igennem for det ser ud til at der er mange stave/gramatik fejl på siden.

Mvh
Daniel

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 17:07

Hej igen Amino`er

Takker for jeres kritik, det er altid lærerigt og sundt at hører andres mening

Jeg har fundet et andet unikt domænenavn som er bestilt ,samt har jeg tjekke om der er varemærke på dette .
Jeg har også taget mit design op til revurdering og er ved at udarbejde et nyt design ,med et nyt farve tema og firmalogo

Når jeg en gang er i luften med mit nye domæne/design, vover jeg forsigtigt pelsen og lufter det for jer
I håb om at få lidt mere medvind denne gang *smiler sødt*

Forsat en good søndag til jer alle
Med venlig hilsen Maibirtt Nielsen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:11

Hvis bare du ikke har kaldt det ab0utweb.dk så skal jeg nok lade være med at komme efter digSmile

Spøg til side, må vi få lov til at se dit nye design ?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 17:17

Hej igen Amino`er

Jeg kom til at poste mit svar forkert Embarrassed,håber jeg er tilgivet, men i kan finde mit svar nedenfor 

Svar på indlæg

Med venlig hilsen

Maibirtt Nielsen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)