Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner til point site til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg har købt domænerne:

gratis-velgoerenhed.dk
gratis-velgorenhed.dk
gratis-velgørenhed.dk
gratisvelgoerenhed.dk
gratisvelgorenhed.dk
gratisvelgørenhed.dk

De er tiltænkt et point site hvor der istedet for varer kan "købes" velgørenhed, dvs der for X antal point kan "købes" en vare der hedder "støt XXX med XXkr" - men jeg får ikke lige sparket et point site igang foreløbelig.

Målgruppen er modsat de nuværende pointsites også ældre dele af befolkningen der næppe finder sjovt at klikke på kampagner for slik eller kondomer (tror jeg ihvertfald ikke).

Mht indtjening er det jo lidt op til folk selv, men et lille overskud kan man lave - alternativt er der mulighed for en stor brugerbase.

Domænerne sælges samlet til højeste byd - minimum bud er 534DKR som jeg har købt dem for.

Med venlig hilsen

Bjarke Bekhøj

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kan man købe blot et af dem?

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 03:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg ved er dette i strid med DK-Hostmaster's betingelser for service. Du må IKKE tjene på domænerne. Du må heller ikke (specifikt omskrevet) samtidigt videresælge flere enslydende domæner du aldrig har haft til hensigt at bruge (og du kan afkræves dokumentation for dette). Ubrugte domæner skal ganske enkelt opsiges.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59

ppehrson:

Så vidt jeg ved er dette i strid med DK-Hostmaster's betingelser for service. Du må IKKE tjene på domænerne. Du må heller ikke (specifikt omskrevet) samtidigt videresælge flere enslydende domæner du aldrig har haft til hensigt at bruge (og du kan afkræves dokumentation for dette). Ubrugte domæner skal ganske enkelt opsiges.

Det er godt nok længe siden, at jeg har læst Dk-Hostmasters regler, selvom jeg vel har modtaget et par hundrede af ders trykte eksemplare de sidste par år. Jeg tvivler dog på, at det specifikt skulle være forbudt at "videresælge flere enslydende domæner", den er hvis lidt hjemmefabrikeret. Hvorfor tror du aldrig han har haft i sinde at bruge dem? Hvis man køber samtlige variationer af et navn for +500 kroner, er det nok fordi man har haft en idé med det (nu kender jeg så Bjarke, og ved at han har snakket om det pointsite længe).

Det med at man ikke må tjene penge på dem, er hvis også en lille paragraf du selv har tilskrevet... udover det, så skriver han jo direkte at minimumpris er hans indkøbspris - så du kan få dem uden han har tjent noget på det,

At det er forbudt at købe domæner med videresalg for øje, er vi enige om. Jeg har dog aldrig nogensinde set det håndhævet fra DK-Hostmasters side.

200 er budt herfra.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:54

Casper Blom:

Kan man købe blot et af dem?

Jeg vil foretrække du tog dem alle sammen hvis det er.

Med venlig hilsen
Bjarke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)