Hvis dit koncept kan holde til det, kan du gå mod strømmen med millimeteraftaler om rengøring (som plager mange virksomheder fordi der ikke bliver gjort ordentligt rent fordi man kiggede for meget på prisen, da aftalen forhandledes).
Ord som disse kunne sikkert vække interesse:
"Vi laver arbejdet færdigt hver gang, for vi vil hellere have en tilfreds kunde med et rent bord end en strengt overholdt millimeteraftale"
"Hvis noget er glemt, kommer jeg selv og ordner det samme dag. Vi vil have glade kunder"
Det er en vinkel at gå til det på.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hvis dit koncept kan holde til det, kan du gå mod strømmen med millimeteraftaler om rengøring (som plager mange virksomheder fordi der ikke bliver gjort ordentligt rent fordi man kiggede for meget på prisen, da aftalen forhandledes).
MILIMITERAFTALER... HER TÆNKER DU PÅ RENGØRINGSFIRMAER DER GØR BRUG AF EN GENEREL KVM-PRIS?
Ord som disse kunne sikkert vække interesse:
''Vi laver arbejdet færdigt hver gang, for vi vil hellere have en tilfreds kunde med et rent bord end en strengt overholdt millimeteraftale''
''Hvis noget er glemt, kommer jeg selv og ordner det samme dag. Vi vil have glade kunder''
Crõll aka Christian herfra Amino driver den landsdækkende portal GodRengoring.dk http://www.godrengoring.dk/
Hvad med at kontakte ham og hør om der et godt Amino-tilbud på annoncering?
Du kan også ringe direkte til ham på: 20 31 45 60
Hmm jeg er nok generelt meget imod den form for markedsføring. Plus at jeg har talt med ham tidligere, ihvertfald én fra hjemmesiden. Og de fleste opgaver er vist rengøring for private.