Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Giv en ting gratis væk" - Hjælper det?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg nok allerede droppe ideen.

Der er minimum ordre på 50.000 pakker som kan holde sig max 2 år.

Dvs. jeg skal sælge omkring 50 - 100 pakker om dagen, det bliver nok lidt svært Smile - næste projekt skal udtænkes. 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:19

Gætter på at du hos mange grossister kan få mindre kvantum end 50.000 :) ... mod en højere pris. :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 19:59

Simon:

RevisorOlsen:

Hej Simon

Hvis du gerne vil belønne gode kunder. Kunne du smide en pose et eller andet slik med. F. eks hver 10 gang. Det fleste kunder vi gerne have noget her og nu. Ikke et håb, om at vinde et eller andet. Gratis hjælper altid.

Hej Olsen,

Kan også se andre der tilbyder lidt ala mit her

De laver det trick med en konkurrence, men i realiteten så giver de jo bare 10 kroner til alle nye medlemmer.
Hvad synes du om ideen med biograf billetter og blockbuster gavekort? evt. Just-eat? 

Hej Simon, Olsen mfl.

Bare brænd igennem med den gode ide. Flere kloge hoveder siger, - og det er også min egen erfaring - at man bør bruge sine egne produkter i markedsføringen. Ikke noget med biografbilletter, Pizzaer etc. NUL. Popcorn på en eller anden måde for at brande dit firma. Det med opskrifterne er kun et spørgsmåk om fantasi. Hvad med havregryn med mælk og popkorn. Eller i sæsonen jordbær og popkorn med schokoladeovertræk - eller ????

Elsker popkorn, så bare kom i gang.

mvh. Bjarne

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:16

Hej Bjarne,

Som sagt var minimum 50.000 pakker, så den drøm med eget popcorn firma gik lidt i vasken..

MEN Idea Istedet så kommer jeg indefor et måned op med en slik kasse á 199, 299 eller 399 hver måned. Dét bliver fedt! Yes

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:19

Jørgen Olsen:

Simon:

Hej Jørgen,

For det første synes jeg dit argument om at folk ikke vil planlægge en "usund" livsstil er rigtig dårlig. Der er fyldt med folk nede i Tyskland, og alle fylder deres biler op til grænsen med slik og cola - og det sker hver dag.

Men jeg kan ikke rigtig argumentere for at jeg kan sælge gode popcorn i Danmark over abonnement. Men vi kan snakkes ved om 3 måneder, så får en af os ret Smile

Yes du - jeg giver en cola når du kan dokumentere de første 200 faste kunder af abonnements-popcorn :)

Gælder det stadig? Dog ikke liige kun med popcorn, - men med slik, chokolade osv. 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:23

Simon:

Hej Bjarne,

Som sagt var minimum 50.000 pakker, så den drøm med eget popcorn firma gik lidt i vasken..

Kunne man ikke bare gå ned i den lokale Kiwi minipris og købe et mindre (men stort) parti hos dem?
Tror en pakke med 5 poser i koster omkring 6-8kr så vidt jeg har set.. Det er vel bare at købe et par hundrede af dem og åbne og sende kunden 2-4stk.. (Jeg ved ikke om det er lovligt) :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:27

Zacho:

Simon:

Hej Bjarne,

Kunne man ikke bare gå ned i den lokale Kiwi minipris og købe et mindre (men stort) parti hos dem?
Tror en pakke med 5 poser i koster omkring 6-8kr så vidt jeg har set.. Det er vel bare at købe et par hundrede af dem og åbne og sende kunden 2-4stk.. (Jeg ved ikke om det er lovligt) :-)

Jov de anbefalede mig faktisk at gøre det, da butikkens priser er billigere end det de kan sælge for. Det er fordi butikker køber millioner af gangen.

Men det jeg ønskede var jo med private labelSmile

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:34

hehe så er det klart det blir lidt dyrer :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:47

Simon fokuser dog på dit gratis-slik site 200%... Har du 4 projekter vil man aldrig kunne give sig selv 120% ud i alle projekterne og oftes kender vi resultaterne af for mange bolde i luften...

Skriver lige en PB senere for har fået svar på en reklame mulighed, der virker MEGET effektivt!!!

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:04

Fashion-Seller:

Simon fokuser dog på dit gratis-slik site 200%... Har du 4 projekter vil man aldrig kunne give sig selv 120% ud i alle projekterne og oftes kender vi resultaterne af for mange bolde i luften...

Skriver lige en PB senere for har fået svar på en reklame mulighed, der virker MEGET effektivt!!!

Hej, Martin snakkede om det i sit sidste podcast om at holde fokus.

Jeg ved godt jeg vil kunne tjene mere ved at kun fokus på en ting, det bliver bare for kedeligt, det er ikke det jeg synes er sjovt.

Jeg er ung, har ingen udgifter og har faste indtægter der dækker rigeligt så jeg stadig kan købe det jeg vil, vil jeg have et stort fjernsyn og en ny computer så gør jeg det. Den anden dag inviterede jeg familien ud at spise, det var hyggeligt. Det er det der er succes for mig. Have penge nok og kunne lide det man arbejder med.

Jeg synes det skide sjovt at arbejde med projekter og sidde og regne ting ud i exel hvor meget hvem skal have osv. så kontakter man også lige love-film som er åben for samarbejde. Alt sådan noget er succes for mig Angel

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)