Så må jeg nok allerede droppe ideen. Der er minimum ordre på 50.000 pakker som kan holde sig max 2 år. |
Gætter på at du hos mange grossister kan få mindre kvantum end 50.000 :) ... mod en højere pris. :)
Mvh Christian
Så må jeg nok allerede droppe ideen. Der er minimum ordre på 50.000 pakker som kan holde sig max 2 år. |
Gætter på at du hos mange grossister kan få mindre kvantum end 50.000 :) ... mod en højere pris. :) Mvh Christian
|
Planday - Nem og mobil vagtplanlægning
Hej Simon, Olsen mfl. Bare brænd igennem med den gode ide. Flere kloge hoveder siger, - og det er også min egen erfaring - at man bør bruge sine egne produkter i markedsføringen. Ikke noget med biografbilletter, Pizzaer etc. NUL. Popcorn på en eller anden måde for at brande dit firma. Det med opskrifterne er kun et spørgsmåk om fantasi. Hvad med havregryn med mælk og popkorn. Eller i sæsonen jordbær og popkorn med schokoladeovertræk - eller ???? Elsker popkorn, så bare kom i gang.
mvh. Bjarne |
Hej Bjarne, Som sagt var minimum 50.000 pakker, så den drøm med eget popcorn firma gik lidt i vasken.. MEN |
Gælder det stadig? Dog ikke liige kun med popcorn, - men med slik, chokolade osv.
|
Kunne man ikke bare gå ned i den lokale Kiwi minipris og købe et mindre (men stort) parti hos dem? |
Jov de anbefalede mig faktisk at gøre det, da butikkens priser er billigere end det de kan sælge for. Det er fordi butikker køber millioner af gangen. Men det jeg ønskede var jo med private label på
|
hehe så er det klart det blir lidt dyrer :-) |
Simon fokuser dog på dit gratis-slik site 200%... Har du 4 projekter vil man aldrig kunne give sig selv 120% ud i alle projekterne og oftes kender vi resultaterne af for mange bolde i luften... Skriver lige en PB senere for har fået svar på en reklame mulighed, der virker MEGET effektivt!!! |
Hej, Martin snakkede om det i sit sidste podcast om at holde fokus. Jeg ved godt jeg vil kunne tjene mere ved at kun fokus på en ting, det bliver bare for kedeligt, det er ikke det jeg synes er sjovt. Jeg er ung, har ingen udgifter og har faste indtægter der dækker rigeligt så jeg stadig kan købe det jeg vil, vil jeg have et stort fjernsyn og en ny computer så gør jeg det. Den anden dag inviterede jeg familien ud at spise, det var hyggeligt. Det er det der er succes for mig. Have penge nok og kunne lide det man arbejder med. Jeg synes det skide sjovt at arbejde med projekter og sidde og regne ting ud i exel hvor meget hvem skal have osv. så kontakter man også lige love-film som er åben for samarbejde. Alt sådan noget er succes for mig
|