Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Giv en ting gratis væk" - Hjælper det?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Jørgen Olsen:
F.eks. ville jeg gerne tegne abonnement på at få en halv frisk ko leveret hvert halve år eller hvor lang tid nu sådan en varer når man er 3-4 personer i en husstand hvis jeg kunne spare penge på kødet som jo ellers er møgdyrt og du kunne sikre dig jeg fik kød fra nogle af de bedste køer på markedet og at det var FRISKT.

OFF TOPIC Til Jørgen!...

Suverænt kød www.dalsbakkegaard.dk

Tak for det ! Gemmer et bogmærke til når det bliver tid. Jeg købte en halv ko for nogle måneder siden og var lidt uheldig - kødet lugtede lidt mærkeligt som om det ikke var blevet opbevaret ordentligt - og det var gennem en kødgrossist og han var ligeglad - hundene fik det meste (har 5stk) :)

Fortsat god weekend.

Hej Simon:

Nej Simon - jeg ved ikke hvad de tjener på kondomer - men sådan nogle ville jeg også købe efter behov hvis det var aktuelt for mig.

Men jeg vil anbefale dig at undlade og drage konklusioner der indeholder følgende "argument" eller bare minder om:

"hvis han/hun/de kan - så kan jeg også".

Popcorn er (uanset fedtprocent) en del af en usund livsstil - det er altså ikke noget folk planlægger eller ønsker at planlægge.

Planlagde jeg mit forbrug på den måde kunne jeg f.eks. spare mange penge. F.eks. drikker jeg rigtig mange colaer - i stedet for at indrømme overfor mig selv at jeg har et misbrug og så fylde kassevognen op med dåser fra Tyskland - køber jeg flere flasker dagligt til overpris ovre i kiosken på den anden side af vejen - på den måde slipper jeg for at skulle døje med tanken om min dårlige livsstil - jeg stopper med at drikke cola i morgen - derfor behøver jeg ikke handle stort ind eller planlægge mit forbrug.

Jeg er tilhænger af at planlægge forbrug - men jeg tror ikke du får folk til at lægge fremtidsplaner om en usund livsstil. Så medmindre du kan overbevise folk om at dine popcorn ligefrem er sunde tror jeg ikke det bliver nogen success. Til sammenligning og lige for at hive din sammenligning frem er kondomer jo en del af en sund livsstil - det er sundt at dyrke sex og det er sundt ikke at få aids.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:55

Hej Jørgen,

For det første synes jeg dit argument om at folk ikke vil planlægge en "usund" livsstil er rigtig dårlig. Der er fyldt med folk nede i Tyskland, og alle fylder deres biler op til grænsen med slik og cola - og det sker hver dag.

Men jeg kan ikke rigtig argumentere for at jeg kan sælge gode popcorn i Danmark over abonnement. Men vi kan snakkes ved om 3 måneder, så får en af os ret Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:58

Gratis til er altid godt, bare husk at gøre folk opmærksomme på der ikke er andre hager ved det med " * " osv.. Hader at skulle læse det med småt når jeg skal købe et eller andet. Bare sørg for at folk føler at de for det du reelt vil give dem uden de tvivler over om der er en hage udover de skal købe 10 uger eller hvad det er.

Og ang Jørgens indlæg så syntes jeg du skal ignorere det og holde dig til din idé! Glæder mig til at se om 3 måneder hvordan det ser ud:)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:01

Simon:

Hej Jørgen,

For det første synes jeg dit argument om at folk ikke vil planlægge en "usund" livsstil er rigtig dårlig. Der er fyldt med folk nede i Tyskland, og alle fylder deres biler op til grænsen med slik og cola - og det sker hver dag.

Men jeg kan ikke rigtig argumentere for at jeg kan sælge gode popcorn i Danmark over abonnement. Men vi kan snakkes ved om 3 måneder, så får en af os ret Smile

Yes du - jeg giver en cola når du kan dokumentere de første 200 faste kunder af abonnements-popcorn :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:03

Hej Simon

Noget andet lækkert slik medsendt er da en mulighed. Måske kunne vi samarbejde under en eller anden form.

Vore produkter er da ihvertfald relaterede.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ser muligheder.

MVH

www.sliknet.dk

Jesper laugesen

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:10

I kunne da udlodde gavekort til hinandens kunder med reklamer.osv

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:17

Hej Jesper,

Helt sikkert, har du tid til at snakke i morgen? Jeg tænker også muligheder hvor vores side med gratis slik kunne komme ind.

27241432

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:29
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:18

Popcorn kogebog: Simon, du må have lidt fantasi. Det er da en god idé som adskiller dig væsentligt fra andre, som sælger popcorn. Du kan lære danskerne at lave popcorn balls, popcorn strings til juletræet, popcorn cakes (nu skriver jeg de engelske ord, så det bliver let for dig at søge på Google) og meget mere. Hvis du i dit sortiment har lowfatprodukter (a la http://www.thymors.dk/page968.aspx?recordid968=94) og popcorn uden salt, er der uendeligt mange muligheder. Så er det bare at gå i gang.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:32

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Popcorn kogebog: Simon, du må have lidt fantasi. Det er da en god idé som adskiller dig væsentligt fra andre, som sælger popcorn. Du kan lære danskerne at lave popcorn balls, popcorn strings til juletræet, popcorn cakes (nu skriver jeg de engelske ord, så det bliver let for dig at søge på Google) og meget mere. Hvis du i dit sortiment har lowfatprodukter (a la http://www.thymors.dk/page968.aspx?recordid968=94) og popcorn uden salt, er der uendeligt mange muligheder. Så er det bare at gå i gang.

Jep jeg må igang med det helt store Smile - Har selv et par ideer.

Den næste uge skal så bruges på at få alt på plads, så tusind tak for dit indlæg, sådan et hjælper godt!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)