Tak for det ! Gemmer et bogmærke til når det bliver tid. Jeg købte en halv ko for nogle måneder siden og var lidt uheldig - kødet lugtede lidt mærkeligt som om det ikke var blevet opbevaret ordentligt - og det var gennem en kødgrossist og han var ligeglad - hundene fik det meste (har 5stk) :) Fortsat god weekend.
Hej Simon: Nej Simon - jeg ved ikke hvad de tjener på kondomer - men sådan nogle ville jeg også købe efter behov hvis det var aktuelt for mig. Men jeg vil anbefale dig at undlade og drage konklusioner der indeholder følgende "argument" eller bare minder om: "hvis han/hun/de kan - så kan jeg også".
Popcorn er (uanset fedtprocent) en del af en usund livsstil - det er altså ikke noget folk planlægger eller ønsker at planlægge. Planlagde jeg mit forbrug på den måde kunne jeg f.eks. spare mange penge. F.eks. drikker jeg rigtig mange colaer - i stedet for at indrømme overfor mig selv at jeg har et misbrug og så fylde kassevognen op med dåser fra Tyskland - køber jeg flere flasker dagligt til overpris ovre i kiosken på den anden side af vejen - på den måde slipper jeg for at skulle døje med tanken om min dårlige livsstil - jeg stopper med at drikke cola i morgen - derfor behøver jeg ikke handle stort ind eller planlægge mit forbrug.
Jeg er tilhænger af at planlægge forbrug - men jeg tror ikke du får folk til at lægge fremtidsplaner om en usund livsstil. Så medmindre du kan overbevise folk om at dine popcorn ligefrem er sunde tror jeg ikke det bliver nogen success. Til sammenligning og lige for at hive din sammenligning frem er kondomer jo en del af en sund livsstil - det er sundt at dyrke sex og det er sundt ikke at få aids. |
Hej Jørgen,
For det første synes jeg dit argument om at folk ikke vil planlægge en "usund" livsstil er rigtig dårlig. Der er fyldt med folk nede i Tyskland, og alle fylder deres biler op til grænsen med slik og cola - og det sker hver dag.
Men jeg kan ikke rigtig argumentere for at jeg kan sælge gode popcorn i Danmark over abonnement. Men vi kan snakkes ved om 3 måneder, så får en af os ret