Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print af MEGET stor e-bog

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige ved at være klar med min nye e-bog om markedsføring i søgemaskiner - SEO 2.0, Det er faktisk mest PBS jeg venter på - så er jeg klar :)

Bogen sælges kun elektroinisk, men til eget brug og fremvisning kune jeg godt tænke mig 1 eller nogle ganske få fysiske kopier af den.

Jeg er godt klar over, at det koster en del, når man laver enkelteksemplarer. De behøver dog ikke være indbundet, men kan f.eks. leveres med spiralryg eller tilsvarende.

Bogen er på knap 1400 sider. Jeg går naturligvis ud fra, at der kan printes/trykkes på begge sider - men det er dog fortsat temmelig mange sider. Der er farveillustrationer på mange af siderne, så det vil være klart at foretrække, at alle sider udskrives i farver - men dette ønske kan evt. fraviges, hvis det gør det alt for dyrt.

Anyway - hvem kan klare sådan en opgave? Og hvad koster sådan noget? (send evt. pris via PM, hvis du ikke ønsker at lægge dine priser ud offentligt her).

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 02:14

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:33

Tak :)
Jeg kender dem ikke, men det ser ikke ud til at de tilbyder print alene - og det er det eneste jeg skal bruge

Jeg vil nok foretrække en trykker her til lands, der dels er fortrolig med danske tegnsæt og hvor transporten også er mere overkommelig.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:55

Hvilket format er den i? F.eks. A4 PDF klar til tryk? Kan den evt. deles op, ellers skal man finde en meget stor spiralryg...?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:33

Ja, den foreligger i A4 PDF. Det er en lang bog, men hvis det er nødvendigt for at få den bundet sammen at opdele den i to, så kan jeg godt gøre det :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:40

Hej Mikkel,

BOD.dk kan du indsende en pdf og få den printet og indbundet som en rigtig bog. Du skal selv lave en del af arbejdet, men det værste (skrivningen) har du jo overstået :-)

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 14:03

Michael Kjeldsen:

Hej Mikkel,

BOD.dk kan du indsende en pdf og få den printet og indbundet som en rigtig bog. Du skal selv lave en del af arbejdet, men det værste (skrivningen) har du jo overstået :-)

/mvh

BOD.dk tager ca. 540 DKK for 700 sider A4, det kan da dårligt blive billigere? Måske har jeg overset noget?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:07

Der er dobbelt så mange sider - ca. 1400 :)

Det ser ud somom man skal bruge nogle særlige formater, skabeloner eller sådan noget hos BOD.dk - og ikke bare kan sende dem en færdig layoutet bog, som er det jeg har. Er der nogle der ved om det er rigtig forstået - eller om de direkte kan tage min PDF og trykke den som den er?

Jeg har ikke rigtig resurser til at redigere en bog på 1400 sider om i et andet format - og faktisk var det netop også meningen, at jeg vile have en printet kopi af lige præcis det som folk får med den elektroniske version.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:23

prøv da lige at tage et smut forbi lasertryk.dk , de kan for det meste være med på alle priser

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 14:32

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

prøv da lige at tage et smut forbi lasertryk.dk , de kan for det meste være med på alle priser

Lasertryk har en pris på spiralryk, 1400 sider, 1 stk. oplag:
Samlet pris: kr 921,00

Måske kommer der noget fragt dertil, men det virker da til at være en god pris.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)