Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor gemmer jeg mine bilag?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

John,

Jeg hopper lige med på en lytter. I forbindelse med at du ville starte en netværksgruppe om winfinans, nævnte Jørgen Olsen at han oplevede nogle problemer med fejlretning. Hvad er din oplevelse der?

Henrik

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 18:58

Miriam Frank:
Kan man simulere bogføring i Winfinans? Denne del synes jeg nemlig ikke er så god i SummaSummarum.

Jeg ved godt, det var WinFinans, du spørger til, men kan oplyse, at SALDI også simulere bogføring - samt en vilkårlig konto kan følges i kassekladden inden man bogfører.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 19:05

Tak for alle de indlæg omkring gyldigheden af digitaliserede papirfakturaer har medført.

Det viser, at der hersker stor tvivl på området, så om ikke andet, har det medført en afklaring af, at der ikke er noget, som kan fastsættes 100% lige nu.

Jeg er ked af, hvis nogen er blevet forledt af mit indlæg omkring den juridiske gyldighed af indskannede papirfakturaer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:54

Claus Agerskov:
Det viser, at der hersker stor tvivl på området, så om ikke andet, har det medført en afklaring af, at der ikke er noget, som kan fastsættes 100% lige nu.

Et godt udgangspunktet er jo altid lovtekst og tilhørende bekendtgørelser.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:57

Klovn:

Claus Agerskov:

Et godt udgangspunktet er jo altid lovtekst og tilhørende bekendtgørelser.

...... og det mestrer du jo til UG Stick out tongue

så.......?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)