Hej Ronnie. Du må undskylde at jeg ikke fik forklaret mig godt nok. Det er min fejl, for mit indlæg var bestemt ikke ment som et angreb mod dig og din forretning. Som jeg også nævnte så har jeg fuld forståelse for de udgifter der er til fragt etc. i forbindelse med fragten. Det jeg gerne ville pointere - og som gælder for alle shops - det er den merudgift en kunde får i form af fragt. Lad mig illustrere med et andet eksempel: John er interesseret i et par nye sko, så han smutter ind på købflottesko.dk og finder et par billige sko til 299,-. Han tæker at det da er et godt køb, så han ligger dem i kurven, og finder så ud af at - udover de 299,- - så skal han betale kr 70,- i fragt. Nu er hans billige sko lige steget med 23% (pga. fragten), og er pludselig ikke så billige mere, for han har set at han også kan få dem i Føtex til kr. 350,- Fragt er et problem der er diskuteret mange gange herinde. Det er relativt dyrt at sende pakker, og ved mindre køb, så synes jeg fragten udgør en uacceptabel hæj %-del af den samlede udgift. Det er et faktum og en handelshindring vi bliver nødt til at forholde os til - både som shopper og som erhvervsdrivende. Som du kan se, så har jeg et stort problem med fragtudgifterne Hilsen Morten |
Hej Morten.
Ja jeg kan godt se at det er et stort problem men mine kunder har også den mulighed at de jo bare kan komme ind til mig og hente deres vare, men hvis de heller vil have det sendt ja, så får de det men jeg sender med pakke for så er der pakke nummer med så vi kan følge pakken og den ikke bliver lige så nemt væt for post Danmark, så hvis folk ikke vil betale porto så kommer de bare og henter det her hos mig det gør man jo også med helium.
Venlig hilsen.
Ronnie